Recent Post

Wednesday, August 5, 2009

Hari nie kemaskini blog laa

Hari ini aku kemaskini blog yang penuh dengan pelbagai aktiviti..Ingin aku letak semua namu tak tercapai dek jari jemariku untuk menaip dan meng "upload" nya. Saban hari blog ku penuh dengan koleksi kisah diri, keluarga dan rakan taulan...mudah-mudahan akan menjadi memori dan kenangan abadi di ukirkan di sini.

Hari ini juga daku compile kan semua pendaftaran keahlian di Forum, website-website dan iklan-iklan yang pernah daku aktifkan diri. Ada nickname atau username dan katakuncinya supaya semua yang telah di kemaskini mudah di cari kembali jika diriku sekali lagi ingin ke sana...(kes lupa kata laluan lah nie). Skype ku juga ada masalah nie, sebab itu lama ku tidak sign in skype ku, ada masalah password not valid.. bila nk minta reset yang baru banyak kali juga bermasalah... asyik2 not occured lah, try again laa... mcm mana lah leh salah kata laluan ku itu... rasa dari dulu sampai sekarang aku memang menggunakannya... takper lah akan ku cuba di lain mas adan ketika.

hari nie juga, aku nak masak ikan stim jer. Untuk suami tercinta sahaja akanku gorengkan ikan tu.. al-maklumlah dah mula agenda diet besar2an..(atte besau kedengarannya..hehe) nk turun byk2 kilo nie... Ya Allah mudah2an berjaya...lagipun Ramadhan hampir tiba.. selain perbanyakkan amal ibadat dan sedekah jariah, daku juga ingin terus bermotivasi untuk turunkan berat badan... (hmm wait n see)

hari nie juga diriku ingin melaporkan keadaan cuaca agak mendung... sejuk jer, aku terus menaip dengan terasa angin sepoi2 bahasa masuk ke ruang tamu ku...tempiasnya terkena daku di sini..

hari nie..saja jer tulis blog panjang2 sikit,,lepas giant,,dah lama tak berkarya..
aku ingat nak mulakan karya novel lah pulak/atau cerpen ker... nantikan lah..

pastu kawan2 yang datang sini tu meh laa komen karya novel ku nanti.. tengah fikir lagi jalan cerita menarik nie..hehe mana tau laku leh jual..keh keh keh..

oklah..jumpe lagi..mohon diri..
wassalam.

No comments: