Recent Post

Thursday, April 7, 2011

CERITA ABPBH - Tahniah Shaheizy Sam!



Tahniah!!Tahniah!! ...
Shaheizy Sam...memang berbakat besar...Dan dia memang layak untuk gelaran itu...uools tau tak deqlis suka lakonan Sam nie kat drama nie...ala yang berlakon ngan Tiz Zaqyah tue...ingat tak?? meh tgk sini. deqlis pernah citer pasal drama tue dulu....

Opps.. berbalik kepada ABPBH...
Tentu uools dah tengok Anugerah ABPBH kan kan kan?? deqlis tgk jer tp tak dapat nak bertenet aka berblog pun masa tue...jadiknya entri basi laa nie huk huk huk... keputusan semua dah tau kan?? deqlis buh gak dalam nie,,bukan apa sebagai arkib deqlis hehe... 

pepun deqlis nak bg tau malam tu mmg meriah +++ gempak lagi dengan 3 pengacaranya..Kak Engku,Sharifah Shahirah dan Zizan...suka laa keletah diorang nie...:-))


+++ gempak lagi bila di akhir majlis muncul Johan Dan Usop Wilcha..hahaha...sakan gelak...walau pun Zizan tak menang Bintang Popular tak apa..dia dh dapat Artis Komedi Lelaki Popular..deqlis tengok muka Zizan pun macam muka tak percaya dia menang..hahah!!!...Tahniah2x... sama juga dengan Fasha Sandha...dia menang tau! walau banyak kontroversi tetapi lakonan dia tetap mantap... dan tiada masalah disiplin di set pengambaran.....yg itu mmg deqlis puji... cuma hal2x peribadi tu no komen laa..uools semua ramai dah tahu.. tp Fasha mmg cantik malam tue...nak-nak dengan yg dipegang Fasha tue??? merah .... suka2x..cantik2x:-)

tayangg sikit...gambo pinjam jap yer dari facebook fasha


haa...berbalik kepada Pemenang Anugerah Bintang Paling Popular 2010...
 Shaheizy Sam


Arkib Deqlis ...
Senarai pemenang Anugerah..
  • Bintang Paling Popular - Shaheizy Sam
  • Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat - Datuk Rosnani Jamil
  • Penyanyi Lelaki Popular - Faizal Tahir
  • Penyanyi Wanita Popular - Yuna
  • Pelakon Filem Lelaki Popular - Shaheizy Sam
  • Pelakon Filem Wanita Popular - Lisa Surihani
  • Pelakon TV Lelaki Popular - Remy Ishak
  • Pelakon TV Wanita Popular - Fasha Sandha
  • Penyanyi Berkumpulan /Duo Popular - 6ixth Sense
  • Artis Nasyid Popular - Rabbani
  • Artis Komedi Lelaki Popular - Zizan
  • Artis Komedi Wanita Popular - Norkhiriah
  • Artis Baru Lelaki Popular - Shahir
  • Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali
  • Pengacara TV Lelaki Popular - Aznil Hj Nawawi
  • Pengacara TV Wanita Popular - Fara Fauzana
  • Penyampai Radio Lelaki Popular - Faizal Ismail
  • Penyampai Radio Wanita Popular - Fara Fauzana
  • Penonton Paling Popular - Deqlis 
  •  (haha...nie tiap2x tahun menang tau..!  Dato CT pun kalah hehe..jangan mare...hihi... gurau jerkk erkk.. tahun depan tak tau nak tarik diri ke idakk...keh keh keh)


                                            
Tahniah untuk semua pemenang!!! so teka-teki kita siapa yg menggondol hadiah BINTANG PALING POPOLAR dah pun terjawab...mmg Sam ada dalam senarai deqlis laa... siapa lagi yg deqlis agak selain Sam?? oyehhh2x nak bg tau ke?? ok lah..deqlis agak Lisa Surihani, Zizan, Fara Fauzana atau Yuna.... 


p/s: deqlis keputusan semua ok jer... cuma tang penyampai radio popular tue...chopps bukan tak suka Faizal Ismail...tetapi deqlis lebih tergelak pecah perut dengar Abang Jem kat Sinar.FM pagi2x..hehe..naper Salleh Yaacob tak menang??? haha... ker deqlis sorang je minat?? nak tau jawapan nyerr?? tunggu next entri kot klu ku ingat nak jawab.....haha... 


xperlah FBI pun FBI lahh ngeee...ngeee..

5 comments:

.: iEyLa :. said...

congrats tuk penonton paling popular...
xsempat tgk g tu ari tu..hihi...

deqlis said...

iEyLa: heheh...timaceh undi akak...:-))) hohohoho... alah Zizan announce last sekali lepas Dato CT nyanyi..keh keh keh....:o)))

Nora Shahaira said...

err..setuju..sonok dgr abg jem membebelkan..tapi dia byk peminat, nak buat macam mana..

suka baca komen deqlis yang panjang2 tu..ni bermakna orang to ada komitmen dgn entri kite kan..

meh kita ganti posa sampai habis..hehe..

Adyshariz said...

okey..sila bagi laluan kat org lain tahun depan der...kihkihkih...fasha mmg cantek mlm tu, bab personaliti tu yg menjatuhkan sedikit karier dia..tahniah pada semua yg menang

deqlis said...

Nora Shahaira ...haa tu laa...suka kan abg Jem ngn kak engku pepagi...
yeke suka...haa.. lega laa rasa.. klu komen pjg2x pun deqlis suka...(hah sila komen miahahaha)

Adyshariz..tak mau tak mau..keh keh keh....giller kuasa nie..ekekeke...:00)) akan di pertimbangkan ..ecehhhh!!!!! hehe

t/kasih...HEE...