Recent Post

Friday, January 22, 2010

Hantaran-hantaran adikku

Wah hari nie ekspress ku bercerita yaa..
inilah dikatakan IN MOOD

hehe...selalu dok mengadap FB jaa..hari nie daku pulun BLOGGER..
hmm pasal hantarann adikku yang akak nyer yang buatkan..
betui2 last minute daku siapkan..sebab standard laa adikku suka beri barang2 hantarannya last2 minute..
hari ahad kasi, Isnin ku tak dapat turun KLlagi hujan bagai n macam2 halangan..
Selasa ku turun KL..
beli lah segala keperluan nk hias hantaran tue..ikut bajet adikku itu.. tak cukup akaknya tambah no hal..
tengah baik hati nie... ceh puji diri sendiri pulak... janji aku hepi dak?? hehe

penat pusing2 satu TAR n MASJID INDIA.. daku balik laa naik LRT tau..malas nak bawak WIRA aku tue..
kang nk balik mesti jammed...al-maklumlah time orang balik keje..
so pilihan ku adalah naik LRT

Sampai jer rumah, aku hilangkan penat, minum air ..lepas tue terus kuar semua bahan2 tadi..hmm nak reka hantaran macam mana laa ya.. daku ingat nnk wat simlpe n modern + elegan.. nk cepat siap agar aku leh tenang leh tido ngan nyenyaknyerr.. so malam tu aku pulun lah wat ...sampai pukul 3 pagi gak rasanya.. hb pun dah tido dulu..hehe..

tp still lum siap sepenuhnya..ada 2 dulang lagi..jenuh gak lah..hb ku cakap habis bersepah rumah ngan alat2 dan bahan2 ku nk siapkan hantaran tue.. ADAT laa klu tgh projek cenggini. haruslah bersepah kan?
aku buat bodo jerkk.. hehe..paham laa sendiri..bak kata Nabil Lu Pikir Laa Sendiri..

hari Rabu tue daku bangin tido pun terus laa mengadap kerja2 hantaran tue.. memang kena siapkan sebab esok pagi dah kena ada di Sungai Buloh sebab nak menolong mak dan ayah ku mengendalikan Kenduri doa selamat sempena adikku bakal bernikah pada hari Jumaat, 23hb Dec 2009. Jadi pagi Khamis tue kira banyak laa kerja nak buat, nak g pasar beli barang2 nak masak untuk kenduri, nak final touch up hantaran dan sebagainya...

berbalik pada hantaran tue..inilah hasil air tangan aku.. tak cantik jangan mare..tp at least aku hepi laa dpt siapkan walau dalam tempoh masa yg singkat dan dalam kepala hotakku..asyik pikir macam2..

ok2 nie daku tunjukkan..
jeng jeng jeng......................................
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket




No comments: