Recent Post

Monday, August 30, 2010

AwaRd dRpd SHALALA83

AWARD DRPD SHALALA83
Photobucket



Salam,

N3 kali nie deqlis ingin bercerita mengenai Award yang  tak sangka2 jatuh kepada nickname deqlis nie....(aku laa tue) datangnya pula  daripada adik Zanna atau lebih dikenali dengan SHALALA83... di SINI .TERIMA KASIH BYK...horeyyy! akak tak menyangka pula akan menerima award pada hari ini... iaitu Award Follower yang ke -48. So bolehlah akak sok sek sok sek kat n3 nie..(dah lama pun tak berblog..ha ha)
Akak sememangnya suka masuk blog adik zanna (blogwalker jgk akk nie) hihi...blog Zanna mmg cantik dan menarik... selain itu,tuannya pula peramah dan tidak lokek berkongsi ilmu... terima kasih kerana sudi berkongsi ilmu dan mengajar akak nie... akak betui2 appreciate...Thank a lot...:-) Moga tambah ilmu dan tambah rezeki Zanna.Amin...:-)

Di atas permintaan Zanna juga akak membuat n3 khas ini. Seperti katanya " Supaya Award ini tidak berlalu begitu sahaja dan pergi, bersama arus air yang deras....wink2 *__^"

Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri... klu nk tunggu akak kasi Award nie pada Follower ke 48...kena tunggu lah lebih ramai follower di blog akak yang  serba kekurangan ini dan berabuk nie.......huk huk huk....follower pun tak ramai...perasan jerkk lebih hah hah.hah... (malusss ...)
Apa2pun sekali lagi akak ucapkan terima kasih. Cayang laa Zanna bucuk2x...:-)





ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more 


Photobucket



1 comment:

:: Zanna :: said...

Wah!!!...n3 yg sgt menjulang tinggi pujiannya.....thanx akak sudi buat n3...ok lepas ni boleh la perjuangkan award tu yer..wink2...