Recent Post

Sunday, October 10, 2010

Pagi Ahad & Klu-5

Salam.

Wah3x... dah sampai klu-5..takde saper ke nak teka..? alahai...sedihnyerrr...uhuk2... nie klu deqlis wat contest sure takde org nk join nie... berabuk terus hadiah2 tu..huhu

nie nak kasi hadiah jugak tau..tp kecil2an jer..coz tetiba jer nk suka2 tye uools nie.. dtg secara spontan jer.. mcm org jawab teka-teki laa.. klu leh jawab tu kira terror..


meh laa teka?? leh try 3 kali..jgn malus2 tak kenai deqlis pun takper..hadiah tetap di beri..

hadiah nya?? hmm Mystery Gift laa...tp salah satunya adalah 
jika wanita yg jawab tul confirm dpt brooch..
jika lelaki yg jawab betul pulak....confirm dapat butang baju melayu.. beserta free gift lain.. Mysterys Gift laa..

okay2..

klu ke 5.

Jiran deqlis artis tu Nama komersialnya (yg terkonal seantero dunia yg namanya M'sia nie) bermula dengan huruf "E" samo laa ngan nama Deqlis..."E" jugak coz Ellismelia kan??hehe.. 

klu-klu yg dh di beri 1-4 silalah cari di archive ye...(sebelah kiri blog)

cepat2..walau hadiah tak seberapa..penyertaan tanpa syarat2 spt kena jadi follower ke apa, wat n3 ke apa...just jawab jer..yg penting anda ada alamat di M'sia.. 

ok..selamat berpikior...keh keh keh
AWAS!! Diingatkan Jangan berpikir sampai jadi lagu ni.... hehehe..


dan lagu ni?? dah macam menung masa depan laks..heh heh..


Photobucket

4 comments:

PUANSTOBERI said...

Erry Putra..

Tul tak?? hihihi :P

deqlis said...

hehe..nk tau tul atau tidak kena tunggu n3 seterusnya...

yg lain leh nak teka..

ada masa lagi sebelum deqlis inforl jawapan yer..:-)

kobEj0rdan~ said...

saya wan mohd nazirul hazwan
dgn komfidennya memberi jawapan yang sama dgn puanstoberi

EN ERRY PUTRA

nak kene tinggal alamat siap2 ke ni?/:P

deqlis said...

Salam Wan Mohd Nazirul Hazwan..

ok bersabar ya..

jika jawapan anda tepat bersama Pn Stoberi pasti ada hadiahnya..

Alamat? tunggu n3 berikutnya ok..

kasi suspen cikit..:-)