Recent Post

Tuesday, November 23, 2010

Mimpi Malam Tadi

Pernah tak mimpi macam nie?? penuh hitam dan nampak bintang-bintang? gelap tetapi menarik?
deqlis mimpi malam tadi ... apa maknanya mimpi deqlis tu yer??? siapa tahu?

nak tau apa deqlis nampak?

skroll sampai bawah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-









haa..haa..ngan mare... mimipi tempat tido gini ... (aci tak?) hihi..



malam nie pun nak mimpi bedroom cenggini pulak lah..hehe..
sabor2x...jgn maree....
isshh entri merapu deqlis memalam nie..
sebenarnya tadi duk cuci mata tgk photo2 dari freshhome...jadi deqlis bermimpi jer lahh betui2 mimpi idaklerrr...

rambang mata beb!.. 
klu dpt cenggini kan besttt!....

P:S: harap2x mimpi best malam nie... uools ada mimpi pe2 tak?? 

Photo2 : credit  to- sglivingpod.com & fresh home

2 comments:

Mata Hati said...

jom saya tafsir mimpi kak deqlis..

mimpi itu petanda baik. setiap bijik bintang dilangit itu menandakan duit yang akan jatuh melayang ke tapak tangan kak deqlis.. :)

semalam saya mimpi dipaksa kawin.. acik tak? huhuhu

deqlis said...

keh keh keh...
wah!! sungguh bagus klu dpt betui2x mimpi cam gitu ya.. awat duit tue taj terus masuk dlm akaun bank jer?? klu melayang kat tapak tgn kang ada org kebas..hahahah..

wah! alamatnya terbalik tue..
tandanya dik Mata Hati dah terasa nak kahwin... hihi

kahwin cepat2x yer.. :-)