Recent Post

Wednesday, November 24, 2010

Paparan Eksklusif Bilik Tidur Angkasawan Negara


haa..cun tak?

Bilik tidur yang sungguh indah bagaikan berada di angkasa lepas menjadi tema bilik beradu Datuk Dr Syeikh Muszaphar Shukor dan isterinya Datin Halina. Terdetik di hati penulis, bahawasanya Datuk mempunyai citarasa yang hebat dalam dunia kerjayanya hingga di alam beradunya.

Tema sebegini telah menelan belanja 1 juta ringgit dan memakan masa 10 hari untuk disiapkan. Begitulah menurut sumber yang boleh dipercayai...
siapakah interior designnya??

sebelum itu.....

Ingatkah anda dengan
Program Angkasawan Negara Malaysia bermula pada 2006 yang menghantar angkasawan dari negara Malaysia ke angkasa lepas. Pada 4 September2007, Sheikh Muszaphar Shukor telah dipilih sebagai Angkasawan Malaysia yang pertama. Beliau akan berlepas ke Stesen Angkasa Antarabangsa menaiki Soyuz TMA-11 pada 10 Oktober 2007.
haa klu ingat...
-
-
-

inilah salah satu hadiah khas untuk Datuk Syeikh Muszaphar dan isterinya Dr Halina di majlis perkahwinan mereka tempohari...

ok ..selamat menjamu mata ya...


tetapi..


deqlis nak bg tau berita kat ats tu palsu semata2...
gambar tue deqlis amik dari fresh home ..ngeh ngeh ngeh..
jgn mare haa....

agak2 laa... tema bilik tidur Datuk Syeikh Muszaphar...
macam kat atas tu ker?? hihi

atau mungkin jugak
 tema bilik tidur mcm di bawah nie pula jadi pilihan beliau??

amacam??  empuk tue tilam tue..hihi
haa... ada lampu tidur jugak... leh guling2x sampai bawah katil hehe
haa.. Datuk... klu nak ber FB atau berblog ker leh laa yer..

ini klu program deko bersama eric tue wat deco kat rumah angkasawan kita nie sesuai sangat2 laa..hihi..

hahah.. jgn oh jangan Datuk saman sama saya...
saya tulis blog saja..

jgn mare Datuk..
ngeh ngeh ngeh....(klu datuk SM nie baca laa agak2 dia senyum tak..?) hehe..

oklah.. nk sambung kerja.. sib korang laa baca entri merapu deqlis pepagi nie..

jgn mare aa...
oh yer.. nak mare pun boleh..
tapi kejap jer tau..
sok dtg lagi k..:P

tata..

2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

fuyyo..
canggih- manggih..
mesti syok titon tu, hihihi.. =)

Princess Nur said...

hehe..akak mati2 ingat betoi dh tadi..btw nice n3 deqlis!