Recent Post

Friday, December 17, 2010

Deqlis Nak Kasi Award


Salam dan selamat Hari Jumaat. Harap sihat-sihat ya semua... hari nie deqlis nak beri Award untuk pembaca blog ini yang merasakan mereka ceria2x....

Award ini sebagai tanda terima kasih kepada uools kerana sudi jadi kawan2x deqlis hingga menjadikan hidup ini ceria..:-)

hmm syaratnya mudah sahaja. Jika nak amik award nie kena jawab 1 soalan di bawah. Nak Tag kawan ke tak tak kisah. tag boleh, tak tag pun boleh..:-)

3 Haiwan Kesukaan dan 3 Sebab-sebabnya (sekurang-kurangnyerr...lebey takper..)
* Haiwan kesukaan nie tak semestinya yang kita bela atau haiwan kesayangan... klu anda suka belalang ke, rimau ke pun leh jer letak ....

Deqlis jawab dulu lah yer..

1. Suka Kucing - Sebab nampak comel, manja, gebu, tangkas dan aktif.
2. Suka Ikan - Sebab rasa tenang, damai, cantik dan colorful, ikan nie cerdik spt dapat baca tuan dia contohnya bila diketuk akuarium dia datang menghampiri.
3. Suka Burung- Sebab macam burung leh bawa terbang tinggi2x, burung tu cantik, petah berkata-kata seolah2x faham bahasa tuan dia, hmm dan mungkin juga lambang kebebasan..:-)

untuk itu deqlis nak tag 10 orang ++ :

1. Hezesuze - ceria akak gonjeng nie..heheh..rajin komen blog nie..jadi i pun ceria..:-)
2. Mata Hati - ceria ..sama antara yg terawal suka komen blog deqlis...baru lepas besdey mesti ceria..
3. Azatiesayang - ceria dengan kehidupannya, suka memasak..
4. Pnstoberi - ceria juga nie al-maklumlah baru lepas besdey n anniversary..
5. Zanna - selalu ceria dan menceriakan orang...rajin p segmen sembang gebang deqlis..:-)
6. Shahjiehan - ceria ..yang baru tinggalkan 2 komen kat blog deqlis nie... tq.:-)
7. Suria Amanda - ceria...dan baru jadi follower blog nie
8. Ana Suzana - mmg ceria minah nie...dgn  keletah 3 org anaknya..
9. Fieza79 - akak nie pun ceria... i like..
10. Semua yang rasa ceria ... ^__^

sila dijemput amik award nie dan jawab 1 soalan itu...^__^ yg pastinya anda blogger yang ceria...??:-)

Amik award ya... jgn lupa jawab soalan sekali...

Thanks you..


10 comments:

PUANSTOBERI said...

owh..ada award. thanks..thanks..nati eh ai tepek kat blog eh.. :))

Fieza79 said...

hehe terharu nya...ceria ke..?

anyway thanks ye deqlis...nnt kak fieza amik dan tempek kat n3..

SURIA AMANDA said...

OWH THANKS..lISA DAH JAWAB TAPI PUBLISH SABTU EH...

cik faez said...

utk yg ceria je ke . yg sederhana ceria x bole ? hehe

shahjiehan said...

wah...terharunya!!! yeyeyehh....sonok3...

jgn lupa masuk contest SJ tau...pmpn pon bleh masuk~

Hezesuze said...

yeaahh dapat award ye...thanks kerana diriku buat uols ceria mihahahahaha

weols amik award ni tapi simpan kt dalam ati leh tak?? leh arr...hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam deqlis..makasih kasi AWARD k.atie.nanti akak gantung kt umah...luper lak nk gtau..ada GA yg k.atie tag Deqlis..nanti amik yer..klu xder nama Deqlis,ambil jer..klu rajen buat la..mana tau rezeki kan...senyum ceria selaluuuuu..

deqlis said...

to pnstoberi: ok thank u.. jgn lupa jwb soklan...:-)

to kak Fieza79: terharu ya... jgn haru udah lerrr hihi..ok amik n jwb soalan nyerr tau..

to SURIA AMANDA: u r welcom...ok set!

to faez: sederhana ceria?? heh ceria laa juga kan? boleh no hal punyerr.. hrp pas amik award makin ceria2x ya..

to shahjiehan: suka kan ..jgn lupa jwb soalan sekali ya... insyaAllah akan masuk contest tue..hihi

to kak Hezesuze: nk simpan dlm almari pun boley mihahaha... opps tp soalan kena jawab tau!!! haha..

to kak azatiesayang: W'salam, sama2x.. okeh..gantung jgn tak gantung... jgn lupa jwb soalan tue sekali yer.. ok ada GA yer.. nanti deqlis check.. a'ah mn tau ada luck kan hehe.. senyum kmbali:-)

Ana Suzana said...

tq2.. tetiba dpt award masa diri kurang ceria.. kang ana jwb ekk.. macehhhh

shahjiehan said...

nk jawab nih~..akak,ajar sat camne nk buat sticky post~..xreti lor