Recent Post

Wednesday, January 26, 2011

New access road to Seri Kembangan.






Salam semua, selamat tengahari. Moga sihat-sihat belaka ya.. sebenarnya dah lama nak share info nie, buat yang belum tahu.. yang dah tahu tu xperlaa yer.. Buat blogger yang melalui jalan Lebuhraya Plus Sungai Besi yang ingin ke Bangi, UPM, Putrajaya, Kajang, Melaka dan sebagainya, sebenarnya terdapat satu jalan alternatif atau new access road yang membolehkan uolls skip 1 tol. 


Jika dari KL dan sampai di lebuhraya sungai Besi..di mana uools akan melalui Mint Hotel sekarang Nouvell Hotel, dan seterusnya melalui stesyen minyak Shell dan Mobil yang ada McDonald... terus amik ke kiri selepas jumpa McD.. haa kat sini laa new access road yang deqlis maksudkan.. ingat selepas McD ada satu lorong kecil ke kiri.. (jika terus ada tol) dan bila dah amik kiri, uools akan nampak traffic light dan selepas traffic itu, silalah amik kanan. Uools akan menyusuri Apartment2x, kedai2x sehingga jumpa Bangunan South City Plaza, Seri Kembangan di sebelah kanan uools...hmm lebih kurang 3km je dari McD tadi. Selepas itu ambil kiri dan ambil kanan.. 


Bagi yang dah biasa menggunakan jalan di situ, selepas jumpa South City Plaza tentu uools dah tahu nak ikut jalan mana untuk tembus kembali ke highway kan?? so dah jimat laa satu tol...


Selamat Mencuba!!

1 comment:

Anonymous said...

wahh..menarik ni...thanksss dearrrr