Recent Post

Wednesday, March 16, 2011

2 Hadiah dah di terima semalam...

PERTAMA:

Terima Kasih kepada Shaizhar...baru2x deqlis menang berganda di blog beliau...satu dapat Top Up RM10 dan satu lagi dapat Top Up RM5..jadi total berapa adik2??? heheh... pandaiiii...!! heheh... Timaceh yer dah terima dengan lajuss yer semalam...pastu dia sms deqlis lagi tue...macih... meh usha sms dia..hehe..sedangkan deqlis depan lappy jer laju jer deqlis reply kat cbox dia hehe!...mmg seorang penganjur yang baik...thumb up... tp pastu me reply gak sms kat shaizhar..adeh top up dah bertambah kan??heheh::)))
Berita lanjut ttg kemenangan ini di sini
isshh..mende jer lambat...??cepat laa tue... ..haha ada lagi yg tak claim tu tak mau kaa?? kasik deqlis laa shaizhar..kih kih kih....

hadiah top up bukan tak seberapa tau...deqlis hargai nya..leh sms2x nn calling2x org hehe...

TQ..

KEDUA:
Hadiah yang tak disangka-sangka...haa ingat hari tu disqualified... deqlis pun diam jer laa.huhu...semalam check pos box ada terima surat cinta laa....hehe:)))..buka2x..ada hadiah!!!... dan tuan yg memberi meminta maaf sebab lambat...takpe deqlis tak marah cuma sekarang tgh cekak pinggang pegang kayu rotan!!! hahahah...haha gurau jerkk jgn mare aa...hihih.... klu uools nk tahu..hadiah nie deqlis menang di blog cookiesraya2u tempohari... hmm yg 1st commentator tue...timaceh dapat baby brooch bentuk daun warna biru turquoise.. cantik kan? tima kasih kerana sudi hadiahkan deqlis...:-) walau lambat...asal selamat...heheh.. timaceh ya..!:)


3 comments:

sri juju said...

tahniah :DD

zahidah dihaz said...

tahniah...bestnya dapat hadiah....nak jugak..hehehhe


NEW ENTRY: Eminem or Rappers

Shaizhar said...

Tahniah.. jom baca entry terbaru di blog peribadiku.