Recent Post

Tuesday, March 15, 2011

Menu Sayur

Sayur Tai Miu
Setelah digoreng..sayur tai miu dicampur dengan karot dan kobis serta sedikit nenas..
sayur petola goreng bersama su un

sayur kailan ikan masin...:)

sawi goreng sos tiram..

sup sayur campur...:-) 

yg nie sumber google.. 
ulam-ulaman my fav tu..tp tak snap lak pic hehe..:)

ok..kempen makan sayur utk badan sihat dan kuat!! aci tak??hehe..

6 comments:

Jieda said...

sedapnya sayur-sayur di atas

zahidah dihaz said...

sayur-sayur hijau...dulu saya alergik dengan sayur hijau...nak makan sayur kena yang warna lain selain hijau...hehehehe


New Entry: Cepatnya masa berlalu

rATu kEBaYA said...

sayur tai miu tu tak pernah makan lagi.. adakah rasanya sama macam togeh

deqlis said...

to jieda: sedap yer..meh makan sayur selalu:) hehe

to zahidah dihaz: erkk..kenapa yer alergik hijau?? sakit ke? mcm deqlis mmg sukka cari yg hijau..baru rasa sayur..hehehe.. walau deqlis suka warna merah..sayur ttp hijau..bayam pun hijau..tak mnat yg merahh heheh..

to ratu Kebaya: sayur tai miu tu mmg rasa akan2 taugeh..cuma taugeh lembik sikit..yg nie rapuh ckit..:)cubalah.. goreng campur tauhu goreng pun sodap:-)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

eliss kalo makan nasi tak der sayur , boleh buat menangis..hehehe..tak leh hidup tanpa sayur :p even ulam timun pun tak per..

deqlis said...

eliss samalah kite...
rasa macam tak puas makan klu nasi tanpa sayur......bior takde lauk dari takde sayur...

eliss dan ellis mmg sama kot??heheh
ellis (deqlis) hehe.. dua2 hantu sayur:o))