Recent Post

Friday, March 4, 2011

Ramai sangat ke membenci Ana Raffali?

Hmm... sejak kemenangan Ana Raffali dalam Juara Lagu 2010 tempohari sampai sekarang nie masih ramai yangtak berpuas hati dan masih ramai yang seakan membenci penyanyi ini? Kesian deqlis pada Ana Raffali, sepatutnya peminat melihat pada bakat yang ditonjolkan Ana Raffali bukanlah menghentam atau mencemuh beliau. Hmm dah orang dah pilih dia sebagai pemenang takkan nak kasi award tu kat orang lain pulak kan?? tak habis-habis orang mempersoalkan Ana tentang itu dan tak abis-abis mengajukan soalan ntah apa2x... kononnya Ana Raffali dah sombong dan sebagainya... hmm klu dah tak suka tue macam2x pulak soalan nyer yer? kekadang rasa wartawan pun suka buat kecoh..oppss!! jangan lah marah wartawan!! deqlis tau uools pun buat kerja kan?? hmm deqlis dulu2x pun wartawan jugak..pernah gak jadi wartawan hiburan niehh...

Tengoklah nie...Melodi pun tak habis-habis tanya soalan yang sama... Tanya adakah Ana Raffali nie mula sombong?? kekadang nak tergelak jugak deqlis tengok Melodi nie.... Hmm bagi deqlis, siapa menang tue tak menjadi masalah, semua pun ada bakat menyanyi....lainlah deqlis nie... hahahaha!!!..nyanyi kang hujan lebat petir kilat sambung manyambung lak kuarrr..hehe.... 

Pepun..deqlis tetap minat ngan Ana Raffali...suara dia bila nyanyi melayu pelat ala mat salleh tue mmg rasa lain dari yang lain... I like.. so siapa nak tengok website Ana Raffali jom singgah http://www.anaraffali.com/

Hmm.... deqlis tgk comel jer Ana Raffali nie kan?? 
















6 comments:

MUNNYRA AZMIE said...

macam norah jones menang grammy dulu..ramai gak tak suka

http://noteofmunnyra.blogspot.com/

Nora Shahaira said...

akak nora bukan tak suke cara dia (memg da mula nak berubah) dulu..nerd je yelah..makin berpengalaman kan..tapi, siti lagi lama..ayat dia sama je..

menyanyi..tak faham langsung..masa juara lagu tu memang bengang!!! apa yang dia nyanyi..dengar 'tolong ingatkan aku je'..tup2 dia juara..yang juri mungkin dengar pasal deme dgr live..

besar beza dengan sharifah aini . Ingat arwah ayah cakap dulu 'sharifah aini kalau nyanyi, boleh salin sekejap lagu dia' membuktikan clear betul dia menyanyi..

sebutan banyak 'angin'..contoh sebutan 'tu' jgn la jd ala-ala 'cu'..jadi tak sedap la..

namun, pemakaian dia boleh dipuji kerana dia memilih berbaju kurung..syabas..

zahidah dihaz said...

minat lagu tolong ingatkan aku..


New Entry: [Gambar] SNSD a.k.a Girl Generation di Bako

deqlis said...

MUNNYRA AZMIE : a'ahkan.. biasalah takleh nak puaskan ati semua orang... dah rezeki dia namanya kan??

Nora Shahaira: Wah nie bengang betui nie...sabo2x dik noonnnn!! hehe.. setahu deqlis, Ana Raffali nie mmg dia cakap seharian pun pelat gitu sebut tu jadi cu..sebab dia sebenarnya membesar di oversea...tak ingat pulak sumber yg inform deqlis tu dia dok area mana kat oversea tue..tetapi mmg lama lah dia duk sana ikut mak ayah dia... sebab tu sebutan dia ala mat salleh ckp melayu... TAPI mmg deqlis puji lah walau bertahun2x dan membesar di negara org, dia menyanyi tetap mengekalkan ciri2x kemelayuan dengan berbaju kurung... tak pulak dia terikut2x dgn budaya omputeh kan??

deqlis minat lagu2x dia... dan terkini lagu trio duet tu ..mmg suka...

deqlis said...

Zahidah dihaz: haa ada pun peminat..! kekadang rasa mcm rancangan2x hiburan nie yg suka wat kecoh... adehhh tak faham dgn ayat " tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi" kononnya...!! tetapi diorang jugak yg dok suka wat kontroversi..haha..

~~Ticer Wann~~ said...

tetiba sy nk nyibuk komen gak... :) sy xminat dia tp bukan maksud sy xsuka..cuma kureng.. tp lagu kalau berpacaran 2 leh lak sy layan... sbb ada pengajaran dr situ... :) (sy pembaca dlm diam entri2 akk) salam ukhuwwah :)