Recent Post

Monday, May 16, 2011

SUBWAY Bukit Bintang






Layan laa gambo yer....Subway @ Bukit Bintang KL....
Deqlis seperti uools sedia maklum memang HANTU SUBWAY... sebulan sekali confirm mesti makan punya hehe.... kalu hari2x pun takper.... hehe.. 

Keistimewaan Subway di sini adalah di buka hingga jam 1 pagi. Jika di tempat-tempat lain biasanya ikut waktu operasi biasa iaitu antara 10.00 ke 10.30 malam kan?? Jadi jika uools ada kupon Subway bolehlah menggunakan kupon tersebut di Subway Bukit Bintang ini selepas jam 10.30 malam. Jika esoknya dah expired dah tarikhnya...haa boleh guna kupon tue sebelum expired di sini. 

Jauh malam nya deqlis makan?? haha... sebenarnya deqlis menunggu untuk menonton THOR tayangan jam 12.40 malam. Sebenarnya, selepas Parkson di dalam Pavilion pun dah tutup, kami mencari port untuk berehat sebelum menonton wayang... Fuyoo lama  jugak kami lepak King kat Subway nie... sambil mendengar radio..dan cuci mata melihat kelibat orang:)

Selain itu, Subway ini mempunyai tandas... (tempat semua orang suka...kan kan kan?? al-maklumlah merasa LEGA setelah membuang..hihi) Subway di tempat2x lain yang pernah deqlis pergi jarang ada tandas di dalam Subway... Contohnya Subway Sunway Piramid , Subway IOI Mall Puchong, Subway Jalan Klang Lama, Subway Mid Valley, Subway KLCC  (tandas di dlm shopping mall lah) ....

Sebenarnya di dalam Pavilion juga ada Subway, tetapi macam deqlis katakan tadi operasinya tamat jam 10 malam. Jadi bagi uools yang teringin aka mengidam Subway di malam hari, boleh lah datang ke Subway Bukit Bintang.....:)

4 comments:

Unknown said...

ewahhh...sedapnya hirup air tu..
langsung x sedar sya sdg tgk kat gambar tu...haha

deqlis said...

hihi...al-maklum my fav out side drink:) haha...

yuyu jannah said...

sedapnya tgk deqlis minum air tu.yuyu x senttuh air gas sejak pregnant ni..x sabor nye tgu masa nk minum puas2 lepas ni...

deqlis said...

hehe..yuyu..nie bukan ais gas..deqlis p mana selagi elak air gas pun deqlis elak... klu takde choice baru minum...

nie laa ice lemon tea paling sedapp bg ku.. deqlis paling suka rasa ice lemon tea subway nie... pernah woo refill lagi bayo je RM1.10 hehe..