Recent Post

Saturday, June 18, 2011

Blog Deqlis Terpilih Top 10 Blogger


Salam semua, apa khabar? cuaca kat tempat uools macam mana? ok? sini panas laa... huhu
sebenarnya hari nie kan, deqlis kan, nak citer kan...pasal kan... berapa byk kan daaa?? hehe

sebenarnya nak bagi tau blog Deqlis dah terpilih sebagai Top 10 Blogger @ Newskaki.com.
alhamdulillah dengan pemilihan ini deqlis harap deqlis akan terus rajin berblog dan menulis dan menulis ikut rentak jari ku mengetuk keyboard!!..:-) terima kasih kpd newskaki.com sebab memandang blog merah deqlis nie...walaupun follower ku tidak cecak 1000 lagi... dan tahniah buat blogger Blog "Saya Suka Menaip" sebab turut terpilih... adik nie dah ramai follower tau!DAh cecah lebih 5000+++..jom jengah blog  Nisa yang pernah masuk majalah InTrend Mac 2011 nie...sweet jer orangnya..

Jadi deqlis rasa hepi laa dapat sama-sama berada dalam Top 10 Pilihan newskaki.com nie...:-)

Apa yang menariknya terpilih sebagai Top 10 Blogger Newskaki.com?

  • You will enjoy become a professional bloggers,
  • With certification cert from Marching News Entertainment
  • Great FREEbies not babies... haha.. if you want babies then you can get more new followers in your blog.
  • FREE movie passes.
  • If you perform well, we will give you one Newskaki Blogger Card which is for you to attend our selected events, and news coverage, and promotion.
Oh ya... what else? If you are doing real real great... We promise you for a trip to overseas. Of course, you need to be a great professional bloggers. We will teach you.

Wow!! tang trip p oversea tu i LIKEEEEEEEEE!!. uools doakan deqlis ya...moga dapat makan angin ke oversea nie.... :-)Amin... insyaAllah deqlis akan terus bekerjasama dengan newskaki.com dan menjadi Fan no.1 yihaaa!!.. good luck to newkaki.com.

dan kepada uools yang nak menyertai Top 10 nie, uools masih berpeluang tau... bolah hantar penyertaan cepat2x.....

sila baca syarat-syaratnya di SINI

GOOD LUCK!



7 comments:

nanakimie said...

wah,congrats sis!amin...moga2 impian sis nak p oversea tercapai:)jgn lupa bli ole2 utk nana,hehe

zarulfarhana said...

tahniah

kiwi said...

tahniah! syok tu :))

Adyshariz said...

tahniah deqlis...rajin tuu

Cempaka Kuning said...

Tahniah Deqlis...

Jer ... said...

best :)

Jer ... said...

best :)