Recent Post

Sunday, July 10, 2011

Noh Hujan Kahwin

Rasanya tak lengkap laa kalau tak cerita pasal Noh Kahwin kan? al-maklumlah deqlis pun peminta Noh dan Nina.... hari tue dah masukkan dalam entry blog merah nie pasal Tomok Kahwin. Kali nie deqlis masukkan entry khas buat Noh dan Misz Nina kahwin sebagai catatan blog merah nie...

Wah nampak sepadan sekali... background pun pepel..:-)

6 Julai 2011 - Majlis resepsi persandingan Noh Hujan bersama pasangannya Mizz Nina, bertempat di Hotel Double Tree, Kuala Lumpur
Gambar Resepsi Perkahwinan Noh Hujan & Mizz Nina Shangri-La
suka juga yang ini...
sama cantik sama padan....
mintak cikit kek tu!! hehe...Pic source/More pic/Read more:http://www.mummynemo.com/2011/07/gambarmajlis-resepsi-noh-miss-nina/#more-3073
pic nie menarik....lawa nampak suasana majlis nie kan?? pic source: portal GUA

Thank sudi baca..
klu sudi meh tolong vote me ya..
plsss...plss. plsss...tqvm sayang uoolls


1. Klik LIKE this page..


2. Then gi

kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad"
dah jumpa gamba klik "LIKE" thanks.

moga Allah membalas jasa baik uools..trimas!!

7 comments:

eyndayusoff said...

Cantiknyer mizz nina...

tiefazatie said...

sangat gojes kan sis!

erika nuris said...

sweetnya,,,tiba2 asa nak kawin..boley ke cam tu...

zahidah dihaz said...

cantik la baju miss nina...


New Entry: Rindu

shidasyakirin said...

mmmg meriah kan..cantik
mizz nina ada pakai inai tak cam tak pasan lak?

sifu im said...

aku nengok x cantik pon bini dia..haha

Syue said...

Mizz Nina cunn! Baju kawen tak seksi pun ;)