Recent Post

Sunday, July 17, 2011

Quakers Chocolate Drink dah cuba ker???



deqlis baru cuba..yerlaa mende2x melibatkan quakers ni mmg deqlis suka nak cuba...al-maklumlah makanan sihat ni kena amal gak. heheh..

pendapat deqlis..
klu bancuh begitu shj (dgn air je) tak sedapp... siyess nie...tekak deqlis laa
tapi klu bancuh dengan susu (apa2x susu laa kot) deqlis campur susu anlene coklat ...not bad...sedap..
so pendapat deqlis mmg kena bancuh dengan susu baru sedap..

haha ruper2xnya kat belakang dia pun tulis
"LEBIH ENAK DICAMPUR DENGAN SUSU" hehehe..

so lu fikirr laa sendirik..keh keh keh...

dari 5 bintang deqlis kasik 3 bintang laa..:-)

uools ada try2x beli minuman2x lain?? cer citer cer citer...

oklah..selamat berhujung minggu

Thanks baca n3 nie... jom vote me atau join GA LIKE THIS PICCA

berminat dengan Samsung Galaxy Tab? klik sini

nak Pandu Uji Vios? klik sini

Jom Usha Samsung Corby II klik sini
Thanks




2 comments:

zahidahwahid said...

kitaorang tak dapat minum quakers oat...sebab semua kurang berat badan...kalau minum benda tu lagi kurang lah berat badan...sebab dulu kitaorang memang minum, tapi lepas tau oat kurangkan berat badan langsung semua tak minum lagi dah walaupun memang suka....huhuhuhu




New Entry: Orchid

NM02 said...

sedapkan... saya tambah oat lagi dalam tu.. baru kaw!