Recent Post

Wednesday, July 13, 2011

Ya Allah! macam mana nie tandas terkunci dari dalam!!!

Sebelum tu nk mintak tolong vote me...
1. Klik LIKE this page..
2. Then gi
kat "search photo" type"Ellismelia Mohamad"
klu nk join Giveaway klik sini
TQ..:)

Salam uools... nie nak citer kisah minggu lepas...ntah macam mana tandas rumah deqlis terkunci dari dalam..... nak bukak pintu toilet tak leh dari luar..ingatkan ada org kat dalam..ruper2xnyer takde...alamak!!!... terpaksa p tandas sebelah..(rumah ada 2 tandas) nasib baik laa kan hb tak guna satu lagi tandas...klu tak??? lu fikir laa sendiri..dah laa nk menanam bijih timah,.hehehe,,


Ya!Allah...nasib laa toilet satu lagi tu kosong.... lepas melepaskan hajatkan..deqlis pun dok gedek pintu tandas tu macam mana laa nk kasik bukak nie... sebab dia bukan jenis yg ada kunci... ...hmm maka..dengan yg demikian jadik laa macgyver dgn tak semena-mena nyerr...huhh... try punyer try akhirnya selamat laa pintu tandas ku di buka...tau guna apa?


deqlis guna sudu... hujung belakang sudu...cungkil pakai tue..sib baik laa boleh...LEGA...:))) dari tombol kena kopak.... kang jenuh nak ganti pulak huk huk....


p/s: klu uools perlu kan khidmat Macgyver leh hubungi deqlis yer...eceh..hehe haha hihi..:)..Thanks sudi vote

5 comments:

.: iEyLa :. said...

yes!!!pasni xla risau sgt..
yela..saye da ade no mcgyver..hikhik

Cik Rose Cute said...

habis tombol pintu rosak hihihi...kat umah nie..nasib baik kunci tandas ada....

Adyshariz said...

alahai deqlis, sib baik hajat dh buang dulu..huhu

takut gak kene cam ni..mintak di jauhkan

deqlis said...

to ieyla: hehe

to Cik Rose Cute: tak rosak cik rose..selamat tombol ai..

deqlis said...

to Adyshariz: hehe..