Recent Post

Tuesday, August 16, 2011

Eh! Best Gak Baca Akhbar Jawi Online...


deqlis memang jarang baca atau beli akhbar tulisan jawi nie, kalau ke rumah Tok Lang barulah dapat baca..sebab kat rumah Tok Lang deqlis semua akhbar ada..(kecuali Tamil/Cina mmg tak de laa hehe) jadi kalu tgk akhbar tulisan jawi teringat Kat Tok Lang...:-) tetiba klik Akhbar tulisan jawi di Utusan nie...ada online dah rupernya...deqlis baru perasan...so seronok jugak layan..baca akhbar jawi nie....ehemmm..leh gak laa baca... walau tak lajus macam keretapi laju...tp keretapi biasa tu ok laa hehe..:) uools biasa tak baca akhbar jawi nie? klu nak layan baca online kat sini.

Bagus kan dah ada online, jadi untuk adik2x kat sekolah tu, sesuai sangat latih membaca jawi dengan membaca akhbar Jawi nie... mcm sis dulu2x kena beli buku dan akhbar...sekarang zaman dah canggih..online pun dah ada..:-)

okay...selamat berpuasa..:-) dan thanks sudi baca... Agak2x akhbar jawi nie berapa naskah yg dikeluarkan sehari yer? sebab jarang2x jugak di jual..tak semua tempat ada... kat tempat/rumah uools ada ke jual utusan jawi nie??

2 comments:

Anum said...

lama x baca akhbar jawi

.: iEyLa :. said...

semangat gotong royong...
ieyla pon suke bace jawi2 ni..
klu kt umah jd tutor tuk my nices sume..hehe