Recent Post

Saturday, October 1, 2011

Paparan Eksklusif: Beraye di RED CARPET

Salam uools...harap sihat2x yer.... hari nie deqlis nak sambung citer kat Jawi, P.Pinang semalam...
haha..inilaah paparan eksklusifnyerr..hehe..bergambo kat RED CARPET...opps.. TANGGA MERAH daaa......tajuk tu propa jerk lebeyy..hihi...alaa merah laa jugakkk...:-) jgn maree:)

dah raye ke berapa baru nak bergambo bersalaman pun miahaha..:-) aci tak??
1st raya takde org roll kamera laa...so terpaksa la lakon semula..hehe

 posing cikitt kat tangga merah  Homestay D'Shaza nie... uolls nak ke Pulau Pinang boleh laa sewa kat sini...sewa murah dan sangat berpatutan...dapur ada, semua barang lengkap... bilik ada 3, ruang tamu mmg luas ..kalau nk masuk 3-4 famili pun boleh....
en hb yg sengih sorang2x..

bergambo ngan Sabrina...apesal laa akak dia suruh posing ala2x pandang memandang gitu....tp apasal erkk nampak masam jer muka Sabrina nie...

cak!


okaylaa..sekian berita dari Pulau Pinang.....:) 

thanks sudi baca:)


5 comments:

delarocha said...

bahagia :-)

salam ziarah

Mama Zharfan said...

me doakan moga2 deqlis cepat2 dpt baby..amiin

Myra Jay said...

Oh dah sampai Penang..
Nanti bebila mai Penang roger Myra tau :-)

Leh kita jumpa ke.. ;)

tiefazatie said...

sempat aja..hihi

zahidahwahid said...

cantik gambar dengan sabrina tu....suka tengok...

hot items this coming 15/10..novel awak suka saya tak by melur jelita bakal menemui peminatnya...