Recent Post

Monday, December 19, 2011

FAMILY GATHERING @ PORT DICKSON 10 DIS 2011

Salam uools.. nie deqlis nak menepek gambo2x famili gathering deqlis yang julung-julung kalinya di adakan dengan mempunyai AJK khas... al-amkalumlah kali ni semua ahli keluarga sebelah atok, sebelah ayah deqlis di beri notis untuk berkumpul...heheh... sebelum2x nie jika family gathering yg dianjurkan oleh ayah deqlis akan bercampur keluarga sebelah mak dan ayah...(kira siapa yg free) tp kali nie AJK memohon semua ahli keluarga berkumpul....demi mengeratkan silaturrahim saling kenal antara saudara jauh dari Kedah, Perak, Selangor dan KL serta lain2x....dan mengelakkan perpecahan keluarga....haha..sebenarnya Family gathering nie bermula pasa 9hb Dis hingga 11 Dis 2011. Tetapi disebabkan deqlis tak dapat join on 9hb tue..al-maklumlah Maharaja Lawak Mega kan?? jadi deqlis bergerak hari Sabtu dari KL setelah celik mata....hehe..:-) maka sampailah deqlis sebelah malam di sana....sempat lagi tue singgah pasar malam Port Dickson....:-) then meneruskan perjalanan ke The Regency Tanjung Tuan Beach Resort, PD... 
sorry gambo gelapp..guna BB jer masa nie... kurang lighting..al-maklumlah dalam bilik hotel selalunya pencahayaan kuning2x gituw...

Sabtu malam Ahad tu, semua ahli family yang hadir sama-sama mengadakan doa selamat dan tahli utk arwah Tok... dan selepas bacaan doa, macam biasa laa kan?? makan time:-)..hihi.. dan kemudian majlis penyampaian hadiah...dan cabutan bertuah....meh kita tgk siapa yg bertuah ituw..:-)
wah!! wah!! 

Mak Teh excited sekali ya...!!

ceria ..! bukak hadiah elok2x,,silap hb dpt hadiah katak sekatak lompat kang..:) hihi

Mat tingkap...oppss Mat Koridor...haha....

aiseyyy...asik amik gambo jadi juru photo aja...
so this is my time...hahaha... :-)

haha..ahli mensyuarat tingkap dah bertambah...heheh:-) jgn mare ye Abg Wan:-)

Okaylahh majlis berjalan lancar.... pada malam tue, ada saudara-mara yang dah pulang ke KL, Kelantan mahupun Kedah... deqlis dan beberapa yg lain bermalam di situ.....dan esok pagi2x laa masanya nak berjimba-jimba....:-)

nanti deqlis sambung kay....

tq laa sudi baca xtvt keluarga deqlis nie:-)



3 comments:

.: iEyLa :. said...

sekali sekala dpt berkumpul rmai2 cmni best kan kak :)

Anum said...

bestnya happy family

zahidahwahid said...

syoknya dapat kumpul ramai2 macam ni....

http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4306/