Recent Post

Tuesday, February 19, 2013

Burger Monster @ Bandar Tun Hussein Onn

                                                           Hege RM8.00... demam burger monster...!!
                                      Nyum3x... dah masuk JJCM kan?? so mmg marvellos laa burger nie
  Nie pulak burger Cincang Special Ayam.... perrghhh mmg sedappp nikmat dan terbaik!!! 5 bintang laa kasik...
                                Nie deqlis tunjuk Burger Monster nyer wrapping... rasa dia sama mcm burger biasa ayam tue...cuma best nyer adalah besar...hehe.. deqlis bg 4 bintang utk burger monster nie..

kat mana nak cari Burger Cincang dan Burger Monster nie?? haa.. uools boleh cari di depan Mydin Bandar Tun Hussein Onn... klu datang hujan2x pun gerenti kena tunggu adik tue masak burger org lain dulu gak...walau nampak mcm takde orang... tempahan dia perrghh banyak... so dia akan masak ikut turn laa kan??? adik yg meniaga nie mmg ramah... keje pun cekap cuma nampak tak menang tangan... bukan shj Melayu je beli... 1 Malaysia dtg beli...klu teringin burger sedapp dan tak kedekut mayonaise dan sos silalah ke sini...mmg terbaik..:-)

4 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya....

deqlis said...

meh nk suap cikit...hehe

Shafiqah Jai said...

kakk, nak tanye. harga burger ni murah tak ? burger biasa berapa ringgit ?

Shafiqah Jai said...

kak murah tak burger dia? harga berapa ? mcm best je :)