Recent Post

Sunday, October 24, 2010

50 Bloggers Diperlukan!




Salam 1.19 malam...ceh ceh ceh siap masa sekali.. yerlah dalam deqlis tengah ber blog walking memalam nie terjumpa link 50 Bloggers Diperlukan!... klik2x terus ke 100penulis.com...Kliklah jika uools pun nak join sekaki mahupun 2 kaki hehehe..

bagus sekali tawaran yang dibuat oleh 100penulis nie...deqlis pun memang sedang mencari ramai sahabat bloggers yang boleh bertukar-tukar fikiran dan idea... sahabat yg boleh memberi komen dan pendapat yg ikhlas....telussssss..mulusssssss...kudussssssss...ceh3x..dah macam lagu M.Nasir pulak ngeh ngeh ngeh..... andaikata tawaran ini di terima (mudah2an..Amin) nanti deqlis ingat nak buat Giveaway lah..sempena peningkatan sahabat2 blogger.... (deqlis pun mcm2 nak belajar dan jom laa sama2 belajar.. mana yg deqlis tau..insyaAllah deqlis akan share pada semua...) SHARING IS CARING...hehe..

bersama-sama sahabat blogger juga deqlis nak share pendapat deqlis, coretan kehidupan , hobi dan deqlis juga teringin nak mencari sesiapa yang pernah menjadikan minat mengumpul setem sebagai hobinya suatu ketika dahulu atau masih menjadi hobinya yang aktif hingga kini.. (hmm sebab susah nak cari peminat2 setem/pengumpul setem zaman cyber nie..semua dah hantar surat guna email/sms/mms jer..)
Oleh yang demikian nyerr.... Deqlis harap sahabat2 blogger tidak kira di mana anda berada, muda mahupun tua...oppss...(veteran/senior..heheh) jgn mare aa... sudi2lah berkongsi ilmu/pengalaman/tip/apa shj yg berguna... (jg peminat setem jika ada).. 

bila ber blog walking ni mmg byk ilmu2 yg bermanfaat dan berita semasa yang kadang2 tu panas2 lagi dahhh di posting...perrrghh!! KALAH bilik berita!!..eceh2x...

oklah... wahai admin 100penulis.com  terimalah penyertaan ku ya...! 





Million Thanx from


Photobucket 

2 comments:

'Athifah Markzzaki said...

salam 100 penulis!

salam kenal dari kimmy ai~ ;DD

'Athifah Markzzaki said...

salam 100 penulis!

salam kenal dari kimmy ai~ ;DD