Recent Post

Saturday, October 23, 2010

Dinner withh KFC

Malam nie...
hmm ingat tadi nak godek2 photoshop tu...tp lum sempat install lagi... tadi layan tgk TV2..citer Jati... sambil kejap2 tukar Rush Hour 3 di TV3... pastu tetiba teringat mcm nak makan KFC... hmm sok kot nak p beli... Gambo kat bawah nie?? alahai yg tu gambo kat arkib...hihi... ingat nk masuk lama2 dulu ttp sibuk je memanjang tak sempat laa..

Malam nie jerlah deqlis tepek...  Masa nie deqlis n hb makan KFC kat Carrefour Sri Petaling...hmm nielah yg terdekat dengan rumah deqlis nie... layanlah...dalam diet2 nak pekena KFC jugak...heheh....

beli 1 set jer... kongsi ngan hb...alah nk bg hilang rasa teringin nak makan jer..(atte masih dalam diet..keh keh keh...) kenalah kawal kuantiti nyer yer dakk?? klu rasa2 tak cukup nanti order lain...heheh
wajib ada...chezzy wedges.... nyum3x...buat ku terliur di malam2 hari... hmm ada ker kat bukit jalil nie 24 hour nyer KFC?? eh eh eh pulak...???

ada lcd ker plasma nie..layan jerlah...hehe.. sambil2 makan ngan seleranya...heheh..
hmm...tinggal tulang jerkkk....adushhh "sampai licin LABU..." hihi ...pinjam ayat dalam filem Allahyarham Tan Sri P. Ramlee " Labu Labi"..... hehe.. agak2nya nak ajak hb makan KFC kat branch mana pulak yer??? hmm kat Jusco Balakong pernah, Jusco Taman Equine pun pernah...kat jln Klang Lama pun dah...Mid Valley?? hmm KFC kat situ selalu bebenor crowded...hmm mana yer?? hmm samada Putrajaya atau Cheras pulak kot??? heheh... aper2 lah janji KFC.. apa lah deqlis ni macam mengidam pulak...hihihi...



Sekian la ngomel2 ku.....mata pun cam dah kuyu.. 
rajin nk godek photoscape nie... misi nak buat cop mohor lum tercapai lagi nie...
oklah daaaa....!

Photobucket 

1 comment:

Lydia said...

amboi2..licin mkn kfc 2 yer!!