Recent Post

Wednesday, October 20, 2010

Jenjalan Malam


 Hari nie apa pulak deqlis nak ngomel2 erkk?? layanlah pix2 masa deqlis ngan hb jenjalan malam... mula2 ingat nk jalan2 dekat jer...ntah macam mana sampai ke KL hahaha... belasah jer lahh..KL dengan Bukit Jalil pun idaklah jauh bebenor yer dakk?? leh laa klu naik kete... klu jalan kaki mau semput gak di buatnye hehe.. Tu gambo kat atas ...hmm hb dok suruh posing depan iklan coach....hmm ada ka dengan muka sememeh nie suruh deqlis jadi model plak??? layan jer lah... ehehehe... nie depan KLCC tu... jenjalan malam ambik angin sampai depan KLCC hihi
 dari tadi asik dia jer jadi photographer... meh deqlis pulak nak snap.. ok tak?? lawakan lampu2 kat KLCC nie...layan...heheh..
 haa.. ni pun pic snap by deqlis tau... idea dan konsep asal pun deqlis heheh... isshh dulu2 masuk gak kelas photographer nie ...ala masa kat UiTM dulu2.... ihik... ala2 nak romantik gitu... sebenarnya dok pandang bayang2 kami...tu laa dpt idea nk snap ala2 gitu.... heheh
 haa.. kasut pulak.... maluss nyer.. tengok.. deqlis kuar rumah main sarung ker sandal g pasar... ingat dalam keta nak tukar kasur crocs... tetiba terluferr lahhh... padanlah rasa berat jer... sandal kayu nie yg deqlis pakai ngeh ngeh ngeh...
 gila2 gak malam tu...dah rayau2 keliling KLCC, jumpa pulak satu port untuk letak kamera... leh laa posing berdua... klu idak asik2 gambo u tangkap i , i tangkap u jer.... so nie lah hasilnya.... hehe
 cantikkan?? inilah panorama indah di malam hari pabila lalu di hadapan KLCC... sambil2 jenjalan tengok gelagat orang...sambil2 kitorang pun makan angin malam... heheh
 wah!..nie my hb dah "rampas" balik lah itu kamera.... aiyaa!!! snap jugak lagi model tak berbayor nie.... amik ko! aksi cekak pinggang ku dah kuar... isshhh mahal tau pose ni..ngeh ngeh ngeh....
 hmm ku merenung lampu2 dan ketinggian KLCC...ada juga paparanzi yang nak skodeng daku nie..hehehe... tp itu tak penting..yg penting...cuba lihat panorama nya...dgn pokok kelapanya..kerlipan lampunya..memang cantik..
 oppsss!! tetiba pulak sandal tadi muncul! ahakz...sempat jugak hb ku snap malam tue.. sebab dia gelakkan daku pakai sandal nie... belasah lah janji ku pakai gak sandal kan?? dari kaki ayam??ngeh ngeh ngeh.... tak kisahlah...walau sandal ala2 makcik2 tapi selesa gitu... cuma agak berat sikit jerk... tp yang penting bila pakai nampaklak daku tinggi skett..hihihi..



Sekian...

Photobucket 

2 comments:

Sue J Brooks aka SJB. said...

Klcc ni memang cantik waktu malam.

deqlis said...

Hai Sue...
a'ah kan? mata x pernah jemu memandang...