Recent Post

Wednesday, November 3, 2010

AwaRd DrPD DeqLiS --meh tuntut segera!

Salam dan selamat malam...
 Nak bagi award lah pulak memalam nie.... 
kepada siapa yer??? 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

KEPADA :

jeng 
jeng
jeng...

duq
daq
duq

siapakah yg bertuah itu???

mi...
hmm bukan Mee goreng kay..
heheh...

bukan jugak mi sup
heheh..

taraa!!!
to


TAHNIAH MENJADI FOLLOWER KE-48 DEQLIS...

Bukan Follower ke-50 teratakindah, bukan follower ke 49 amys..
tetapi  penerima Award ini kepada follower Deqlis yg ke-48
iaitu tak lain tak bukan adalah...

sorry yer...follower ke-50 baru perasan ada award yg perlu deqlis perjuangkan...baru deqlis print screen
jadi pemenangnya adalah yg terletak no. 3 dari kiri..(yg ke-48)


Mesti u olls & miezaniera nk tau kan.... Kenapa deqlis bagi award nie kat MIEZANIERA.....
. sebabnya uolls boleh klik SINI yER....(^_^) ..

FOLLOWER2 deqlis yg lain2 pun best2 juga... dah nama "SAHABAT BLOGGER Yg BEST2x" mestilah uools memang yang  best2, baik2, cute2 , mesra2 dan semua yg best2 laa..... ~~~hehehe.... i luv u olls... [*_^].. jangan berkecil hati yER.. Wink2...

So..... MIEZANIERA...(adik ke akak nie?? leh kenaikan diri hik hik hik.. )
Deqlis ada permintaan la yER...~~huhu...
Setelah  terima AwaRd yang tak seberapa ini, miezanieza kena wat satu n3,

Tajuk : AwaRd daripada DEQLIS
Supaya award ni tidak hilang bergitu sahaja dan pergi bersama arus air yang deras.... Wink2... (*_^) (ayat nie ciplak ayat Zanna) heeh
 eh lupa tepek..nie laa award nyer yg perlu di perjuangkan....dan berikan kepada follower ke 48 miezanieza yer...  hmm jika dah melebihi follower ke 48..sila beri pada follower 148 atau 248 atau 348 dan seterusnya..janji 48 tu ada..hihi

Photobucket

7 comments:

syafiqbakhari said...

wow . jelesnye :(
heheh ..
nak award gak :)

deqlis said...
This comment has been removed by the author.
deqlis said...

opps silap taip nama pulak..

to syafiqbakhari bukan syafiq baharo yer ihik...

deqlis said...

to syafiqbakhari(td tersilap eja ngeh..): ala jgn nangis yer dik..hehehe

jom join contest akak..mn tau leh menang..hehhh..

miezaniera said...

thanks deqlis..sy dtg amik award nih hehe

deqlis said...

u r welcome....
jgn lupa permintaan ku ituw yer..hihik..:-)

:: Zanna :: said...

ok kak zanna dtg....tqvm ..sib baik x pergi bergitu saja....huk2 :)