Recent Post

Tuesday, November 16, 2010

Deqlis & Sheila Rusly


Siapa lah tak kenai akak kat sebelah deqlis nie kan?? now dah sweet bertudung.... masa deqlis jumpa nie akak ni lum bertudung lagi... walau semalaya tahu akak nie jenis mulut laser kan??? tp deqlis mmg minat karektor dan lakonan dia... masa nak amik gambo ngan akak nie kan?? deqlis cakap, kak sheila jap lagi saya nk amik gambo ngan akak ya?? akak sheila nie angguk jer...deqlis hepi laa kan...heheheehehe

tetiba dia macam nak cepat2 keluar dari event tu... macam ada sedare dia yang panggil. namum dia tetap ingat yang deqlis dah nak amik gambo ngan dia... deqlis ingat lagi kak Sheila nie kata " jap2x. nie ada peminat  aku nk amik gambo... hmm ntah lah peminat aku ke ? meh sambil akak nie siap2 posing...pastu deqlis ingat lagi akak Sheila cakap " tak sangka nie peminat aku" sambil bg tau kat sedare mare dia /kawan2 dia masa tue... agaknya mungkin sebab dia rasa dirinya sungguh d laser kan org macam deqlis nie tak minat dia... alahai akak, laser2 tu laa yg saya suka hehe... bukan akak laser saya pun "kata dlm ati jer tau hihi"... saya mmg suka kecoh2x akak... mmg meriah...dan terhibur...  :-P

sekarang akak Sheila pun dah manis bertudung...klu jumpa akak lagi ..leh laa kita posing lagi erkk hihi... moga insan yg bernama Sheila Rusly terus maju dan berjaya dengan drama yang mantap dan best2... klu nak pakai xtra jgn lupa panggil saya yer..hihi...(ada hati tue hihi) mcm laa kak Sheila baca blog deqlis nie hehe... pepun... good luck to kak Sheila Rusly yg masa bulan puasa popular dengan rancangan "Ketuk Ketuk Ramdhan"  kot2 tahun depan tukar konsep tak panggil artis, panggil lah peminat2 akak nie masak pulak..hihi... nak tunjuk skill gak nie kak ooi!! (saya chopp dulu..hehe)... sememangnya deqlis mmg minat lakonan2 akak yg superb dan drama2 terbitan akak suami isteri.. All d best!

No comments: