Recent Post

Tuesday, November 23, 2010

Pagi Semua...!

wah!! pepagi nie... orang lain pergi berjogging kan?? deqlis jogging gak??   deqlis jogging tapi dalam blog nie hehe...
deqlis bukan ber blog walking... deqlis ber blog jogging hehe ..leh gituw?? aci tak??  haha... dulu2 rajin gak g jogging ngan en hubby... ntah semenjak dua menjak nie lama sudah tak p jogging atau main badminton... rasanya selepas kejohanan sebelum Sukan Asia yg Datuk Lee Chong Wei tetappp kalah ngan Lin Dan tue kan?? sejak tue lah kitorang pun dah tak semangat p main badminton mahupun pergi jogging... dari veranda rumah nie deqlis perhatikan orang lain berjogging jer... isshh..klu lah ada geng, pepagi nie seronok jogging2 nie.. hirup udara yang nyaman... tue deqlis selalu pergi ke Taman Bukit Jalil... zaman2 anak dara dulu g ngan kawan2 opis.. seronok sangat tau...ada sekali kitorang bukan g berjogging...tetapi g berposing hahaha.... kena perli2x laa ngan budak2 lelaki kat opis...sabor jerlaa... (alah diorang jeles sebenarnya hihi)...

ada satu ayat nie kuar yg deqlis gelak dan tak leh lupa sampai sekarang..

" alahai...! g Taman bukan g jogging!!!!! Tapi g bergambooo...padanlah badan tak turun2x.." hehe.. 

kitorang sengih cam kerang busuk jer lah... hahh "ada aku kesahhh??" ayat popular kat opis pd zaman itu..hihi..

janji jantung sihat kan?? ada gak gerak2 n jalan2 kuar2 peluh ...
Sumber: Pak Googel


sekarang teringin laa nak bersukan naik basikal kat trek perrghhh..ada saper2x nak bawak???
huhu...
teringin jugak nk join sukan menembak... camner tu?? saper suruh tak jadi polis?? hihi..

tulah kan?? yg sukan mudah2 tak nak di buat....asyik pk sukan lain pulak hehe.. 

xper2x..arr majuk nie...hehe pas nie nak ajak gak hb p jogging... selalu sabtu ahad jer lah...memandangkan tiap2 sabtu ahad nie klu tak tido balik pepagi atau pun balik rumah mak jer rutin nyerr.. jadi bila laa nk berjogging kan?? hahaha....

oklah... nak berjogging kat dapur..hehe... (pasrah) 
selamat minum pagi dan sarapan..


info sihat:



Calories Burned Activity:
jog/ walk combination (jogging component of less than 10 minutes)




Calories burned:
214.326 (Kcals) in 30 minutes for a person weighing 150 pounds (68.04 kg)




1 comment:

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
gud moning juge..(",)