Recent Post

Monday, December 20, 2010

Follower :162 ke 202


Salam, kali nie deqlis nak cerita pasal follower lagi... hmm walaupun seciput jer follower deqlis...alahai tak cecah 500 pun..apetah lagi 1000 orang... namun kumpulan yg kecil ini cukup membuatkan deqlis gembira dan terima kasih kerana sudi jadi kawan2x deqlis.. walaupun deqlis nie pun kekadang terlepas nak buat entri lebih dari 3 sehari...uwa2x.... namun kehadiran uools menyuntik semangat deqlis berblogging..  

deqlis pernah buat satu entri last week tentang result follower deqlis minggu lepas..
jadi dari 162 orang tu alhamdulillah dah meningkat juga ke 202 orang..
namun, deqlis sedar, peningkatan follower tidak bermakna ianya seiring dengan peningkatan trafik..
al-maklumlah tiada entri baru juga penyumbang kepada peningkatan trafik..



dari 12 Dis hingga 18 Dis 2010 nampaknya ada pertambahan seramai 40 orang...
terima kasih semua... nampaknya pertambahan minggu lepas lebih ramai dari 2  minggu lepas..
jika uools perasan.. hari tu 26 org dan minggu yg berakhir hingga 18 Dis 2010 seramai 40 org..

terima di atas sokongan uolls.. terhadap blog kerdil mcm blog deqlis nie...
SALAM PERKENALAN & JOM JOIN MY CONTEST..

ADA MASA > < 25 HARI LAGI UTK MENGHANTAR PENYERTAAN..

SELAMAT MENCUBA..
mana tau luck anda kan...:-)

ok..untuk 40 org kawan2x baru itu, nanti deqlis nak terjah blog uools yaa... nnati deqlis wat entri2x kejutan utk uools... daa..:-)

" Senyum itu sedekah, jadi jom laa senyum2x selalu" ^__^


2 comments:

Hezesuze said...

ok latuh...idup harus berkawan uols baru lah meriahuols hehe

Annie said...

Salam dari rumah 62