Recent Post

Thursday, December 16, 2010

Riuh bukan sebarang riuh


Ohh yaii yaa.... tajuk kali nie deqlis nak ulas sikit pasal BOLA.... haa Riuh betui stadium nasional bukit jalil semalam... riuh bukan sebarang riuh tau... riuh dengan kemenangan 2-0!!!... Tahniah Pasukan Bola Sepak Malaysia..akhirnya berjaya menewaskan Vietnam... dan dengan harapan agar menang juga di perlawanan Malaysia menentang Vietnam di Vietnam pula nanti... GO GO GO  MALAYSIA.... ! Mestilah beri sokongan walau bola sepak negara kita sejak bertahun lamanya sadisss jer kan?? yerlaa.. nampaknya ada juga perubahan, nampak ada juga kesungguhan. Cuma deqlis nak klu boleh uools bermain dengan lebih tangkas lagi  eceh2x... macam pandai main bola ngehhhhh... bola jaring boleh lahh hihi..:-) bukan apa...tak mau, terlalu gumbira dengan kemenangan semalam hingga pasukan Malaysia hilang fokus Sabtu nie...uwa uwa uwa...

Walaubagimanapun, sekalung tahniah buat Mohd Safee Mohd Sali kerana memberi nafas dan semangat kepada Malaysia untuk dibawa ke permainan separuh akhir kedua di Vietnam Sabtu ini, 18 Disember 2010. 2 gol itu dijaringkan pada minit ke-60 dan 79. Hasil gandingan cemerlang antara Safee dan Safiq.


Tahniah juga kepada semua pemain-pemain Malaysia yang lain terutamanya Khairul Fahmi Che Mat yang banyak menyelamatkan gol Malaysia dari dibolos oleh serangan berbahaya Vietnam.


Sebenarnya semalam deqlis dok layan Putera Katak jugak..so bertukar2x channel laa hihi... klu dengar riuh2x tue.. cepat2x tukar channel... so dpt laa tgk saat paling bestt di saat menonton bola ni...aper lagi saat GoL!!!!!!!!!!! lah hehe..so Riuh BUKAN SEBARANG RIUH... RIUH bola nak Gol!!!!!!!..yi haa..

pepun.. tahniah sekali lagi buat semua player Malaysia... teruskan usaha utk mencipta kemenangan di masa depan...!



3 comments:

Mata Hati said...

ingatkan deqlis pergi sekali ke stadium semalam...huhuhu

deqlis said...

haha..idak lerr..

klu final mungkin..

shahjiehan said...

wah..bestnya~ SKODENG DARI JAUH JE...hehehe