Recent Post

Thursday, January 6, 2011

1st Contest Dah Berakhir


Alhamdulillah Contest yang julung-julung kalinya diadakan telahpun tamat semalam dengan jumlah keseluruhan 28 penyertaan. Terima kasih kepada semua peserta yang menyertainya. Seronok deqlis membaca setiap penyertaan, semuanya cuti2x yang menyeronokkan.

Dari penyertaan pertama oleh Ckyn Wan percutian di Saikou, Jepun hinggalah penyertaan percutian terakhir oleh Mama Zharfan ke Manchester, UK. Wow! Semuanya memang menggamit kenangan yang indah-indah...

Percutian santai ke destinasi-destinasi dalam negara jua tidak kurang hebatnya. Kaki deqlis ini bagaikan nak melangkah pergi sahaja... banyak info menarik yang deqlis belum tahu sebelum ini  dapat tahu semasa contest ini berlangsung. Pengalaman peserta yang terdiri daripada kawan-kawan blogger akan dijadikan panduan di masa akan datang sekiranya panjang umur, murah rezeki dapatlah kiranya deqlis dan hubby ke destinasi-destinasi percutian menarik uools itu..yg di dalam negara mahupun di luar negara..insyaAllah... Walaupun ada beberapa destinasi percutian yang deqlis pernah pergi, namun deqlis tetap layan catatan dan photo2x uools. Teruja juga deqlis melihat dek kerana ada sesetengah destinasi yang deqlis pernah kunjungi namun ada sesetengah kawasan yang deqlis tak sempat jejaki... (kena pergi lagi laa nampaknya) hehe..

Secara keseluruhan, percutian uools memang best2!...dan terima kasih sekali lagi kerana sudi meluangkan masa menyertai contest deqlis pada kali ini.

Oleh yang demikian, deqlis dan hb akan pilih top 10, kemudian top 5 hingga 3 orang pemenang.
Seperti yang telah di war-warkan sebelum ini, 30% pilihan juri awam dan 70% daripada deqlis & hb untuk mencari pemenang...

Maka, nantikan entri untuk mengundi.. setiap blogger/reader dibenarkan memilih 2 calon pemenang. Peserta juga dibenarkan mengundi diri sendiri dan seorang lagi rakan lain (cukup 2..tak nak undi diri sendiri pun boley..miahahaha..tp mestilah undi kan??). Selain itu, peserta/contestant juga boleh berkempen di blog atau FB dll untuk meminta sahabat2x mengundi anda... tempoh masa undian akan diberitahu kelak.. 

Okay semoga berjaya ya. 
Tuah ayam nampak di kaki,
Tuah manusia siapa yang tahu?

6 comments:

Hezesuze said...

oooooooooookkk noted!! huhu

PUANSTOBERI said...

seyes, tak reti tulnak raih undi nih.
Tu pun kalo terpilih la kan. muahahahah.

Tkpe la.. depends on luck la yer.. :)

Yan said...

alamak.. tak pasan la plak ade sessi undian..

Amy Syaquena said...

Good luck pada semua..

farah hairuddin said...

npe sye nye xde kt list contestant?x valid ke?uhuhu.sedeyh r ni~

kAmaLiaH said...

saya ade x?hehehe