Recent Post

Thursday, January 6, 2011

Kantonis Yee Mee & Epal Hijau





Dah lama rasanya deqlis tak menepek menu makan2x... nak tepek pun rasa macam biasa2x jer huk huk.. macam biasalah..masak biasa2x jer..tekak hb ku kari kari kari..atau masak lemak ....tak ikan/daging..sesekali ayam hehe.. so kali nie nak tepek sikit..nie yang deqlis n en hb  telah masuk ke dalam perut pada malam semalam ngehhh... ada buah epal yang sempat ku buat kulinari hehehe...ituw arr nak tunjuk tue..hihi kengkonon nak makan ala2x rasa macam kat hotel.. miahahaha... sedangkan rasa sama jerkk hehe...makan epal hijau atte makan malam..konon diet hehe... yerlaa "makan tp diet" dan deqlis masak kan juga untuk hubby Kantonis Yee Mee...yg last2x deqlis pun rasa sikit kat pinggan bawah sekali tuh ngehhh... okaylah layan photo yer..:-)

P/S: tengahari nie uools makan apa tue??

4 comments:

Hezesuze said...

eh eh camne uols buat lakaran kt buah epal tu?? tunjuk ajar ku sifu huhu

PUANSTOBERI said...

tepek resepi plesss....

deqlis said...

to kak Hezesuze: ala...toreh2x jer ngn pisau...hehhhh..

to PUANSTOBERI: hmm,,,rasa mcm penah tepek dah entri2x lama...takper nanti deqlis tepek balik..:-)

E K A said...

emhhh.sedapnya !!! terliur dah