Recent Post

Friday, January 7, 2011

SITI NURHALIZA JADI PENGACARA

Wah! DSN kini melebarkan sayap ke bidang pengacaraan pula...Tahniah!..
Rancangan baru ni akan di siarkan di Astro Ria, 12 Feb nie jam 9 malam.
Rancangan talk show 1 jam ini diterbitkan oleh terbitkan Global Station Sdn Bhd
MESRA...impian Siti tercapai untuk mewawancara idolanya, Dr M pada sesi rakaman program Siti... Hiburan dan Inspirasi, kelmarin.
MESRA...impian Siti tercapai untuk mewawancara idolanya, Dr M pada sesi rakaman program Siti... Hiburan dan Inspirasi,berita dari HM.




PERCUBAAN sulung dan pengalaman pertama - itulah yang boleh dikatakan mengenai Datuk Siti Nurhaliza Tarudin yang kini menceburi bidang pengacaraan pula.

Menerusi program bual bicaranya Siti... Hiburan dan Inspirasi, penyanyi Cindai ini cuba mencabar diri sendiri.

Mengakui personaliti ternama Hollywood, Oprah Winfrey sebagai sumber inspirasi, Siti tetap merendah diri dan berasa tidak layak untuk dibandingkan dengan kehebatan idolanya itu. Beliau berkata siapalah dirinya untuk dikaitkan sebagai 'Oprah Malaysia'.

"Bidang pengacaraan adalah fasa baru dalam karier Siti. Justeru, banyak yang harus Siti perbaiki dan buat masa ini masih bertatih-tatih. "Malah, tak dinafikan Siti memang gementar setiap kali mewawancara namun kena cuba mengawalnya. ----lanjut baca di HM



P/S: teringat kisah penangan SITI NURHALIZA...miahahaha..:-)

4 comments:

nanakimie said...

wah..xtaw pun..hehe..nana minat jugak siti ni:)tapi ramai orang anti dia:)

deqlis said...

deqlis dulu2x mmg minat giller laa..
sekarang minat jer laa.. tahun nie Yuna laa pula..hihi..

rs ramai anti tue sbb tudung CT kot?? klu pakai biar pakai betui..klu tak pakai lagi lain citer...haaa dah sudahh kang gossip pulak dahhh!!! ho ho ho..

p/s: deqlis hrp siti pakai tdg dgn kaedah yg betui...^_^

Hezesuze said...

laaaa weols baru tahu nie....bila rancangan tu uols??

deqlis said...

tu dah tulis dah kak oooii..ngehh..

xper i tulis lagi (macam tulis) sdgkan taip hihi..

12 feb 2011..jam 9 malam astro ria.
sehari sebelum my besdey.. ngehh ngehh ngehhh..:-)