Recent Post

Friday, February 4, 2011

GA DAH TUTUP & Kelas Make-Up

Salam semua, 1-2 hari ni tak dapat nak berblog lama-lama... hari nie pun takde n3 baru...pepun happy CNY pada yang merikannya.... pad ayg kasi limau mandarin tue...tocey2x...

Ok, deqlis nak inform GA deqlis dah ditutup semalam. Kepada yang dah hantar penyertaan tetapi nama belum dalam senarai di sidebar blog contest deqlis, jgn sedey2x ya...! nanti deqlis check penyertaan uools dan akan masukkan dalam senarai tersebut...kak deqlis/deqlis nie busy skett... lagi mood cuti hehe..

Ahad nie pula, deqlis akan ke kelas make-up...uools ingat tak deqlis ada cerita yg deqlis ada menang GA Widelia Beauty? haa.. inilah hadiah nya... Kelas Make-Up yang bernilai RM160.00 selama 4 jam di Taman Medan, Petaling Jaya. InsyaAllah in future leh laa deqlis amik advance class pulak..(eceh nanti deqlis lak jadi make-up artist) pepun terima kasih pada Haslina Shahrel kerana memiliah akak dan beberapa blogger lain sebagai pemenang.

Sebenarnya sebagai pemenang, deqlis boleh memilih samada nak hadiah di makeover oleh Haslina Shahrel pada bila-bila masa (kecuali utk majlis tunang.kahwin) atau pilih untuk menghadiri kelas make-up anjuran Widelia Beauty ini... Jadi deqlis pilih pergi ke kelas make-up lah...:-)

InyaAllah jika ada jodoh, leh berjumpa dengan blogger2x lain yang turut berjaya dalam GA tersebut. Salah seorangnya adalah Cute Mum...haha..1st time nak jumpa blogger maya ke nyata nie..hihi..

okaylah.. buat peserta GA, insyaAllah minggu depan deqlis akan check penyertaan uools bg yang deqlis belum check.. dun worry... my besdey ada seminggu lagi..(lebeh kurang).. deqlis akan umumkan pemenang pada 13 Feb 2011.. so tunggu ya..:-)

hmm ada kezutann ker?? hmm ntah lah,...tunggu jer laa... ada takde tue lum diputuskan lagi.. pepun salam kenalan kepada semua yang sertai GA deqlis... lagi terharu buat peserta contest deqlis lepas, walaupun ada yg tak berjaya di contest, tetap join my 1st GA nie... thanks...


3 comments:

Hidaya Sarbini said...

wow kelas make-up bestnyer.. t boleh akak tolong ajar daya!! suka2 blajar... =)

Cute MuM said...

esok dania tak ikot... sebab lama kelas tue.. hubby hantar pastue balik.. kita jumpa esok yer...

cikpuanhady said...

waa..beshnya dapat belajar cara make up..me teringin sangat..kim salam kat cute mum..ngee.. me dah klik hb..

me ada buat entri khas untuk deqlis..tapi publish jam 2.47 petang nanti..

Tolong boleh :Jom Vote Zahra yang tengah syok tido