Recent Post

Tuesday, March 1, 2011

Dah Masuk MAC daaa..!!

Haa... pernah tak uools terluferr bahawasanya Feb sampai 28hb jerkk?? dan 4 tahun sekali jer ada 29hb?? siapa lahir 29hb Feb tue kira muda laa kan kan kan??? sebab 4 tahun sekali baru menginjak usia... hehe.. tp yg tak bestnyerr 4 tahun sekali baru leh sambut besdey....ala ciannyerr..jgn sedey2x... klu 4 tahun sekali tu pasti tiap2x tahun sambut grand2x kan kan kan??? cenyummm cikitt...

Semalam kan deqlis tengok ScoreBoard pun pengacara dia yg tersohor ala macam terGARANG tue..ngeehh ngehh ngehh telah tersasul gak ingat hari nie FEB lagik....hah uools tgk tak??? perasan tak?? alaa bukan nak citer aib orang ke aper..sebenarnya sama jerk...deqlis dulu2 pun pernah dok ingat esok 29 dan 30 macam ada lagik jer dalam FEB niehhh.... thn nie jer ingatttt....en hb jer macam terlufferr ngeee.. pepun selamat datang MAc 2011...Harap2x Mac lebih baik dari bulan2x sebelumnya...penutup Feb semalam dengan pelbagai kisah...


nanti i story u.....(eh tunggu lain entri laa) ..cuma nak bg tau sempatlah deqlis redeem kupun Subway yang FEB punyer last minute malam semalam...hehe.. 

rugi laa kan klu tak guna...lufferr gak ler nie... klu tau tak nak guna baik deqlis wat GA kasik kupon Subway tu..ala kupon buy 1 free 1 tue...aiseyyy...

oklah...nak wat keje laa.. selamat makan tengahari..:-) n selamat memasak..

8 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

as salam deqlis...rasanya br masuk tahun baru 2011 dlm bln jan...dah mac lak...

Nora Shahaira said...

em..dah masuk MAC,cepat betul masa berlalu..

HB for today

deqlis said...

azatiesayang...hahah tu laa pasaii..
rasa cam baru jer new year...cepat tui masa berlalu:-)


hai nOra....betui laa tue... pejam celik pejam celik kang dah 2012...!!

Adyshariz said...

betul tu..kejap jer dh bulan 3..azam tahun baru blum gerak lagik ni..huhu ^-^

sue sofian said...

salam deqlis..

terasa cpt je kan masa berlalu.. dah bln 3 rupanya.. rasa2 bru je masuk thn 2011.. hehe

MataHati @ MH said...

petang tadi baru sya perasan sudah masuk bulan mac. apalah nak jadi sampai haribulan pun dan lupa sekarang ni..arrr (tanda2 penuaan kah ini? huhuhu)

alaa..baru perasan deqlis tagged sya utk join contest tu.. dah terlebih hari ni.. huuuu

Hezesuze said...

sib baik weols dah planning Zaquan lahir 28hb Feb....huhu kalo tak haruss smbut buffday 4 thn sekali hehehe

deqlis said...

Adyshariz : haha... tui laa kah kah kah... azam tinggal 10 bulan jer lebih kurengg lagik nie... deqlis pun sama tak gerak lagik ...adehh...

Sue sofian: w'salam... tulaa... kang tetiba dah puasa n raya..heh

MataHati: tua mmg ttp tua..hehe.. budak sek pun ada terluffer...atte hari2 tulis date kat papan hitam..eh papan hitam lagik ke sekarang nie erkk?? hehe.. pepun happy mac ya!.. pasai contest tu takper.. :-) lain kali leh join:-)

hezesuze: wah wah wah!!!!!!!!!... bijak yer akak..bijak plan baik punyerrr hehe... klu idakk tak dpt laa Zaquan mintak adiah tiap2 tahun..ngeee...ngeeh..

eh hari nie..cam penyakit M dtg laa.. nak wat entri pun cam M melanda..adehhhh...

nak melawat blog uolls lak jap..rajin baru nak wat entri.. mcm2 mende nak pk...adoii..

oklah check ki dot dot k..

jumpa lagik..