Recent Post

Tuesday, March 8, 2011

Kalau Cinta



Kalau Cinta katakan cinta...hehe..!!! Siapa yang sedang bercinta tue?? baik mengaku!! haha.. 
apatah deqlis nie.. sebenarnya deqlis suka lagu nie..Mula-mula dengar radio dalam kereta... deqlis dengan hubby mmg suka sangat klu lagu nie diputarkan di radio.. rasa macam weools tengah bercinta sakan laa..haha!! kira sekarang pun cinta sakan gak hehe...:-) 

Mula2x deqlis ingatkan lagu nie lagi Ana Raffali... slumber jer en hb tye siapa penyanyi pompuan dia erk? deqlis kata Ana Raffali..hahahaha!!!.. rupernyer tipah tertipu makkk!! adehh..salah daaa... heheh.. ada satu malam deqlis ternonton klip video lagu nie kat TV...haa baru tau penyanyi nyer adalah Joanna.. penyanyi Singapore juga... apa2 pun lagu nie berjaya memikat deqlis dan en hb selain lagu duet Kekanda Dinda dan Kalau Berpacaran!.. 

Uools suka tak lagu nie??
meh usha LIRIK..

Aliff Aziz :
Di lubuk hati ku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Joanna :
Seluruh Jiwa ku
Hanya diri mu
Yang aku mahu
Alif Azif & Joanna :
Telah ku percayakan
Hati ini pada mu
Maka kita tak saling risau
Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cinta mu
Pada yang punya cinta
Joanna :
Di lubuk hati ku
Adalah kamu
Yang aku perlu
Aliff Aziz :
Seluruh Jiwa ku
Hanya diri mu
Yang aku mahu
______________________
Deqlis paling suka dekat lirik nie..melodi pun best!!
"Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cinta mu
Pada yang punya cinta"
mmg betui pun klu cinta jgn ler kacau!!..maksudnya jgn kacau laao rg yg tgh bercinta..

carik laa org yg masih lum berpunya!! 

kalau sayang x perlu mare!!..ye laa watpe nak marah2x kan? kang adik sayang/abg sayang majuk siapa susah? mereka dan keluarga mereka kah hahah..

haa ni betui..."kalu ikhlas x minta balas" 


haa.. amacam layan tak uools lagu nie??











2 comments:

:: Zanna :: said...

owh lagu ni.. enjoy da song ^_^


Terkini : Blog ni dah tak suci

shera haifa said...

maaf!! perlukan kemaafan..
jom ke cnie http://nothingzorro.blogspot.com/2011/03/apa-pendapat-korang-bila-memaafkan-tapi.html