Recent Post

Tuesday, March 29, 2011

Ku Menunggu atau Ku Merindu?

Eh kenapa pulak deqlis buat tajuk Ku Menunggu atau Ku Merindu... Siapa tengok Mentor minggu lepas? Artis jemputannya Rossa kan?? ingat tak Rossa sedang mempromosokan lagu barunya Ku Menunggu? Sekilas dengarlagu tu deqlis rasa macam pernah mendengar lagu nie.... rupa-rupanya lagu nie sama dengan Lagu Ku Merindu nyanyian Ella feat Shah Nilam.

Walaubagaimanapun dua-dua versi deqlis suka dengar..:-)

LIRIK LAGU KU MERINDU
ELLA FEAT SHAH

Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu


Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu

Jom usha Lirik Lagu yang sedang popular sekarang...Ku Menunggu nyanyian Rossa...
LIRIK LAGU KU MENUNGGU
ROSSA

Ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu

Cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

reff:
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku akan selalu setia tuk menunggumu

repeat reff

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu dan juga rindu
Dan aku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu

Melodi lagu nie memang sama.. klu tak percaya belah dada..hehe... apa hal belah2x dada deqlis nie?? p belah dada youtube..hehe... tp mmg melodi sama...lirik jer lain....itu yg deqlis rasa macam pernah dengar  lagu Rossa nie...kali pertama dengar semasa mentor minggu lepas...


6 comments:

.: iEyLa :. said...

huhu..2st time dgr lagu ni pon rse cam penah dgr..
cri kat utube tgk2 rmai la duk banding2 m'sia version vs. indo version..padahal sme je..
dua2 best kan kak??

~~Ticer Wann~~ said...

penah dengar lagu rossa 2 b4 this... melodi sebijik cam ella n shah nyanyi.. copy cat kot? hee... :)

Syuzana said...

betul betul betul....masa mula2 dgr, eh mcm pernah dgr je lagu ni....baru teringat lagu ku merindu...rupa-rupanya dah di improvisasikan jadi lagi ku menunggu la plakk

Mama Zharfan said...

me suka layan mentor masa me kat Msia :)

Mama Zharfan said...

psl HB tu, deqlis email la HB tanya naper..
memang dh ada isu fraud click rasanya dgn HB now..dulu2 tak de isu gitu..

MataHati @ MH said...

lagu yg best...
ku tetap menunggu hingga habis hayat.. :p