Recent Post

Wednesday, March 9, 2011

Syafiqah Amanda ada hati dgn Syamsul Yusof

Jom baca berita nie... adehhh!! macam2x erkk zaman sekrang nie,,,,
hmm jadik artis perlu seksi ker?? ke seksa??haha....di petik dari majalah mangga.. haa jgn ingat deqlis beli majalah nie... sebenarnya dapat pun dari email..... adehhh lemas denn tengokk!!.. 
sengaja dikecikkan gambo yg sakit mato denn nie...adehh...!
nieh agaknya mak bapak dia tak tengok ker gambo anak lagu niehhh?? nak berlakon atau nak tunjuk silikon?? ekekeke...yerlah heboh pasal silikon kan sekrang nie kat artis Fazura...pepun fazura menafikan..harap2x idaklerr dia buat pembedahan silikon nie... sebab Fazura duta Lux itu mmg nampak cun dan soft orangnya..
oklaa ada2x ajer entri panasss nie..

dah laah deqlis nak p jogging... saper nak ikut?hehe...

3 comments:

Nana said...

majalah mangga ni mmg keje dia
nk bogelkan orang je
ntah sape2 artis ntah

Nina Aman said...

yekkkk...geli betul tgk artis pakai baju tak cukup kAIN...sian...miskin....hehe

deqlis said...

tu laa pasaiiii....ish ishh isshh..