Recent Post

Wednesday, March 9, 2011

Blog ku dinodai!!



Salam semua.. deqlis baru lepas jengah blog Zanna pasal Apa? Blog ku dah tak suci...heheh... akak deqlis pun ada laa...tak suci ke dinodai ker??sewaktu laa tue..hihi... aiseyyy kat bawah nie..uools tgk sendiri laa macam mana lak leh dari banyak-banyak kata kunci atau keyword pembaca blog deqlis leh ada "gembira tetek mertua main" ??? ishhhh.... deqlis tak pernah letak gambar ke apa pasal mende2x nie... pelik betui laa pembaca nie... habis dinodai blog deqlis ngan keyword sedemikian..

Haa haa macam Zanna tye, ada ke cara nak buang keyword2x sebegini sikirany aiany amelekat kat blog kita???? 

Tak percaya..? nie deqlis scan lama jugak dah..tp baru nak publish hari ni sebab terbaca kisah Zanna tadi..
haa uools tgk lah... 

huhh... amende laa keyword cenggini yg korang carik??? adehh...fenning fenning ...

hmm dari kepala ku pusing....baik pergi mersing...kih kih kih..
apa daaa deqlis merepek dahh nie..oklah
selamat menjamu selera... malam semalam dah makan mee bandung muar...malam nie tak tau lagi nak makan apa... any idea??

7 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

As salam Deqlis..apa kabar?lama K.atie x singgah sini...header yg baru & cantik...saiz tulisan dah kecik...ada munge2 merah kt sidebar...byk berubah yer!hihi,nampak no k.atie jarang singgah yer...bz apa entah lar...

~~Ticer Wann~~ said...

wahh akk pn jadi cam k.zanna jgk... siannya... xpsl2 blog suci dh jd xsuci... haishh pelik la org2 ni huhuhu sabar ye kak.. :)

:: Zanna :: said...

akak!!!!!!!!! zanna gelak dulu..eheheheh~~ ada ke keyword tu yg pembaca cari..hish2....x senonoh tul kan...huhu~~

Terkini : Blog ni dah tak suci

:: Zanna :: said...

lupa nk gtau zanna klik hb akak juga :)

Nana said...

hahhaa
tak sennonh btol keyword tu
hb kt sini

Adyshariz said...

maybe ader amik gambo dr goggle, yg tajuk dia camgini..hehe

kelakor la pulak

deqlis said...

to azatiesayang: W'Salam... tulaa kak tie bz tue... tukar baru laah template nie..boring sudah yg lama..agak2x pasai tu penyakit M mai... sekarang dah baru..bari ..baru..rajin laa cikit..hehe..thanks singgah

to Tocer Wan: hah tulah senasih dik noonnn!!..sabaqqq laa nie..

to Zanna: hahah..gelak yer...! akak pun kena daaa..ekekeke.. tq klik2 hb..lebiu:)

to Nana: tulah...keyword tak senonoh aka kurang sopan ataupun kurang siumannn!! adehhh..sabor jerkk ler.. tq nana...lebiu!