Recent Post

Friday, April 22, 2011

Pasal GA dan Kenduri

Salam semua selamat pagi dan salam hari Jumaat..:-)

Apa khabar uools ? sihat ker? mudah2x yer... deqlis semalam satu hari tak online... busy sikit...kena keluar dari Bukit Jalil nie.... oh yer berkenaan dengan sambungan cerita HANTU SUSU tu...haha..nanti erkk..deqlis kena amik mood dulu menulis...sambil2x tu uools yang nak mencuba nasib jawab soalan MINI GA deqlis silakan.. dijemput ya..ke SINI. (soalan di bawah sekali)

Sebenarnya deqlis akan lancarkan GA tak lama lagi....seperti dijanjikan follower dah mencecah 500 orang ..:-) namun begitu deqlis tunggu keputusan GA 11 SR7 dari blog Myshaizhar dulu...setelah settle pengumuman pemenang di sana, insyaAllah deqlis akan umumkan GA deqlis pula ya... deqlis tunggu Mr Shaizhar kita cari pemenang dulu nie:-).... dah tau pemenang senang deqlis akan pos hadiah nya:-)

Cakap pasal hadiah, esok pun deqlis ada kenduri di area Cheras... rumah sedara sebelah mak deqlis.. jadi esok kami makan kenduri laa ghayeerr nyer:-) jap lagi klu rajin nak pergi cari hadiah tuk pengantin....rasa2x uools nak kasi apa ya??? deqlis nie klu sempat akan p cari...klu tak kasik sampul jer laa..hehe...

oklah sekian corat coret deqlis pagi nie... sebelum nak Zasss...jom baca renung-renungan di bawah:


Walaubagaimanapun alim seseorang itu, dia tidak akan dapat manfaat daripada ilmunya selagi ilmunya tidak berpedoman kepada akal. ( Lukmanul Hakim ).



Bahagialah orang yang dapat menjadi tuan untuk dirinya, menjadi kusir untuk nafsunya dan menjadi kapten untuk bahtera hidupnya. ( saidina Ali Abi Talib ).

No comments: