Recent Post

Friday, April 15, 2011

Pierre Andre Dah Nak Kahwin



Haa... siapa tak kenal Pierre nie kan? Nampaknya tahun depan seorang lagi artis akan berkahwin dengan wanita pilihan hatinya... Siapakan wanita yang bertuah itu?? jeng jeng jeng...!!!

Menurut akhbar tempatan, wanita itu adalah seorang yang berdarah kerabat di raja...Wah!! Beruntung Pierre ya!.. Seorang kerabat yang berhati rakyat agaknya, membuatkan Pierre dilamun asmaradana hehe...hingga membuat kenyataan akan mendirikan rumahtangga pada tahun hadapan. Tahniah ya Pierre!! Wah!! Tidak sabar deqlis melihat Pierre naik pelamin... Moga perancangan Pierre berjalan lancar dan diberkatiNya.

“Saya beruntung apabila mendapat seorang wanita yang bagi saya cukup hebat sepertinya. Dia tidak pernah menjadikan status dan latar belakangnya sebagai halangan dalam percintaan kami.

“Apa yang membuatkan saya kagum dengannya adalah sifat rendah diri yang dimilikinya dan memandangkan usia saya pun sudah 26 tahun, saya fikir ia adalah waktu terbaik untuk saya berkahwin,” kata Pierre dalam nada teruja dengan wajah yang berseri-seri. -petikan Utusan Online.

Berita lanjut SINI


4 comments:

Cik Ezy said...

piere ni curang pulak ngn cik ezy..
dulu jnji nk kawen ngn cik ezy..
keh3

zahidah dihaz said...

ada dengar gak kat hot.fm tadi...


New Entry: COUNTDOWN

deqlis said...

sampai ati kau Pierre berlaku curang pada Cik Ezy??? Apa yg kurang Pierre?? apa??? Cik Ezy tu rela korban apa shj tau..! Pierre Ko jgn pandang Ezy pada Cik Ezy.....ngehh ngehh ngehhh...:-)))

zahidah dihaz: tu arr tp masih tak tau siapa wanita itu.. :-)

COUNTDOWN apa tu??

Farrah Hasna said...

pierre dah nak kawin kan..ada gak bace pasal ni...