Recent Post

Monday, May 30, 2011

Deqlis dah Join Newskaki.Com. Uools bila lagi?


Salam uools, perasan tak entri deqlis yang lepas2x pasal contest2x di newskaki.com? dan Cara nak menang tiket wayang, event dll ? Hari nie Deqlis nak cerita pasal newskaki.com nie... jom laa join...deqlis rasa memang tak ganggu Nuffnang, sebab kita tak iklankan di header atau side bar blog kita tentang iklan2x mereka, kita hanya promosikan di blog mereka (selepas register, kita juga boleh berblog di sana, boleh upload gambar, video dll di sana) dan boleh copy & paste ke blog kita di blogspot nie... segala aktiviti kita akan mengumpul point... dan senang-senang je kita leh dapat RM500. Siapa nak bagi kan????? Tapi newskaki.com akan berikan. Tapi sebelum tu register laa dulu...klik baner kat bawah.


Hi again, 
Newskaki.com come with cash prize RM500. We will give out FREE RM500 only for our Newskaki.com lucky winner. 





Klik picture di atas untuk mengetahui macamana website newskaki.com 


Collect your RAYA cash now at newskaki.com! This enjoyable activities has started from 26 may 2011 until 31 August 2011. Bolehlah korang start menyertakan diri, kumpul duit raya sebab nak bagi kat anak menakan/anak buah/nak kasik deqlis pun boleh hahaha... bagi uolls yang suka CGL jom jangan lepaskan peluang join... 

Bagaimana uools boleh memenangi RM500 ini?
Be member of newskaki.com.Setiap member boleh add kawan2. Tapi bukan itu motif nya. 
Bila korang dah be member, korang diberi mandat untuk collect point. Point ini yang menentukan kehebatan korang. Kena dapatkan 5000 NK points dengan invite friends, upload picture,video, share, add friend dan banyak lagi. Kesimpulannya, semua aktiviti korang adalah point. 
Tapi dengan 1987 NK points and win yourself 5 x 2pax free movie ticket.(You can have a movie day with your families and friends) 
selain itu, aktivit uools yg join contest utk dapatkan tiket wayang juga akan melayakkan uools menang tiket wayang tau..! kena join team wayang yg uools nak dapatkan tiket free tu, dan dalam masa yang sama hantarlah penyertaaan ikut syarat yang dipaparkan. 
THE BEST WAY TO GET MORE POINTS?

Invite 50 of your friends to join, and ask your 50 friends to join in this contest too and click 'Like'.

NEXT?

Share this contest at your blog, wordpress and copy & paste your blog URL at below comment. With your Fullname. Example: http://ellismelia.blogspot.com (Ellismelia Mohamad)

Good Luck! any info or question, drop us an email at admin@newskaki.com

OK, SELAMAT MENCUBA UOOLS..!

1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis...singgah sini sambil klik nuff..