Recent Post

Saturday, May 21, 2011

Erra Fazira Duta Tudung??



Haa jangan tak percaya..sila percaya... sebenarnya deqlis tertengok Iklan di TV3... terkejut jugak tetiba Erra di pilih jadi duta tudung sedang dia tak bertudung dan tidak pernah juga berlakon watak-watak bertudung seperti Tiz Zakiyah (Nur Amina) .. Hubby pun pelik jer katanya... klu tengok Erra kat Mentor dengan kat iklan tue..
pepun rezeki dia dapat job tue kan? Kita anggap positif jer laa, mana tau lepas nie Erra Fazira pula terbuka pintu hati nak terus memakai tudung...Alhamdulillah kan?? bagi deqlis itu rezeki dia, mungkin ada hikmah disebaliknya..Kita doakan terbaik...

uools tak percaya ker?? meh layan..



Wah! raya nie ramai laa yang jadi pengedar tudung nie...deqlis?? haha concentrate pada boz dodol ai laa hehe.. utk kenduri tempahan 60kg ke atas sila email deqlis ya...sure laa ada diskaun.:) utk Desa Murni, moga biz bertambah maju dengan adanya duta terkenal ini..

Desa Murni nie mungkin baru bagi kita yang tak pernah ke Terengganu tetapi bila deqlis usha2x wah dah lama juga biz nie ya.. jom tgk
Desa Murni Batik Sdn. Bhd., salah sebuah syarikat pengeluar batik bumiputera yang mula ditubuhkan dan memulakan operasi, mengeluar dan menjual batik pada tahun 1974. Diasaskan oleh Tuan Haji Embong Bin Su dan kini perusahaan keluarga ini telah diwarisi oleh anaknya iaitu Tuan Haji Suhaimi Bin Embong. baca lagi? KLIK SINI

9 comments:

wida said...

hi..sy pon ada n3 pasal erra jd duta desa murni ni..jom baca~

nurdani said...

semoga erra dan yang lain bertudung...cantik gila tengok :)

Sitisifir10 said...

Susah la dia nak promote produk dia sbb Erra tak bertudung..lain la kalau Irma ke?? kan??

Myra Jay said...

Betul tu Sitisifir10, klau diorg amik Irma jadi Duta mesti laku..:)

Suka tgk patern baju Erra part yg last tuh :)

deqlis said...

agaknya erra dah sign kontrak sebelum Irma pakai tudung dakk??

mungkin lepas nie Irma pulak jadi duta mereka kan??

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis..ala k.atie amik tempahan main2 jer...bkn serius pon!tapi masa anak2 sekolah rendah dulu mmg k.atie biz nasi lemak.hihi.tringat kesibukkan k.atie dulu..time tue xder main blog2 nie lagi..hihi

Cik Rose Cute said...

Kat terengganu kat mana? Bolehlah pegi hehehe..kalau balik terengganu..

deqlis said...

to kak tie: oic..takper dari main2x nanti leh biz besau hehe

to cik rose cute: kat desa murini batik... area mana2x sy pun tak tau..cuba p website dia..:)

blog-tips-kurus said...

memang keluar TV3 ke? camne bole x prasan ni? kat kosmo je baru prasan! rejeki beliau.. mane tau, lepas ni pakai tudung mcm Noor Kumalasari.. :-)