Recent Post

Friday, May 20, 2011

Hadiah daripada Mama Tomell dah sampai

Deqlis nak ucapkan terima kasih buat Mama Tomell... hadiahnya FM Malaysia dah selamat sampai... guna pos biasa sahaja alhamdulillah selamat sampai... Deqlis pernah pos kad raya dekat 10 orang tak sampai2x.. huhu...sian pada kawan2x yang tak terima kad raya...dah laa kad raya exchange gift... hmm rasa2x kalau tahun nie deqlis buat Exchange kad raya mau join tak?? kasik meriah sikit....hehe..

Ok laa berbalik pada hadiah laa... Exchange2x kita cerita lain kali lah ok:)

dah selamat ku tepek kat pintu fridge tau..hehe:)
terima kasih...deqlis suka sangat..sebab sekarang kumpul FM pun dah jadi hobi deqlis
selain kumpul setem dan keychain:)

nak baca entri kemenangan tempohari? zasss ! hihi

5 comments:

fieda said...

wow...comeynyer fm tu...
mau2 join..:)

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

waa syoknya dpt FM...tahniah ye..

deqlis said...

terima kasih kak fieda..:)
nanti deqlis terjah penyertaan mu itu:)

deqlis said...

tq mamadiana...:)syok + koleksi + kenang2an gitu:)

jom join GA deqlis,..;)

Nana said...

wah fm...suka...dah banyak lekat kt peti ais hehe