Recent Post

Wednesday, May 18, 2011

Rezeki menang Cabutan Bertuah Kak Irma di London


Salam akak, terima kasih kerana memberitahu deqlis... 
minta maaf sejak dua menjak ni internet prob putus2x 
jadi deqlis tak dapat nk bw aka merayau mcm selalu ke blog2x... 
nasib baik hari ni akak beritahu deqlis di cbox.. tq kak..:) muahh muahh muahhh:))
terima kasih banyak... 
alhamdulillah bermula malam tadi internet dah tak putus2x dah...harap kekal lah lama... 
hopefully...Amin.. 

ok inilah hadiah yang bakal deqlis terima.. 
cantik sekali..pastinya deqlis suka..:-)

Jika uools nak tahu deqlis suka masuk blog kak Irma nie sebab banyak destinasi menarik untuk dijadikan tatapan dan resepi-resepi masakan enak yang terdapat di blog beliau... terutananya western food...perrghh mmg terliur dibuatnya...

d latest menu makanan yg menggoda hasil air tangan kak IRMA...
kat photo do bawah nie.... (amacam tergoda dakk??) hehe..
minta izin copy yer kak..tq
terliur tengok nie ...agak2x..leh pos sekali dakk?? ekekekeke...:0))) hihih

info keputusan penuh
tahniah semua pemenang:)

4 comments:

juelee said...

tahniah deqlis... aah jue pun suke belog kak irma, byk resipi best

Cik Ezy said...

akk asek menang je..
murah rezeki akk ek..
tahniah kak!
:)

deqlis said...

to julee: terima kasih... mmg kak irma d best tuk resepi masakan barat...:) suka tgk akak nie pun pandai deko:)

deqlis said...

to Cik Ezy: alhamdulillah rezeki akak... timaceh:)