Recent Post

Saturday, May 7, 2011

Terapi Dengan Tidur & Selamat Hari Ibu

Salam semua...salam pagi Sabtu.... uools sihat tak? harap2x laa yer...sihat2x belaka...deqlis 2-4 hari lepas mmg tak berapa sihat, deqlis sakit gigi....aduhai...jadi mmg tgk pc macam nak tumbang...jadik tak leh wat entri baru pun melainkan paste2x jer...nak berkarya nak taip2x idea tu mmg tak dapat lah....

Pagi Sabtu nie alhamdulillah sihat sikit...kurang laa rasa pening kepala tue... sebenarny abanyak entri yg tertinggal...hari tue deqlis dah tengok THOR... wah memang best laa citer tue... nak tunggu review deqlis..tunggu naa..kena time rajin sikit hehe.... Jadi bila deqlis sakit gigi tu deqlis banyak tidur... jadi deqlis terfikir laa yang ...... Tidur itu satu terapi. Menurut deqlis laa.. berdasarkan

Kalau  stress pergi tidur.
Kalau letih pergi tidur.
Kalau  mengantuk pergi tidur.
Kalau marah ku pergi tidur juga
Kalau lapar?? haha.. ku terjaga dari tidur:-) hehe...tetapi pernah juga dulu2x zaman ikat perut..
Kalau lapar pergi tidur....

tidur satu terapi bagi diri ini..

Bagaimana dengan uools?

Tapi hari nie deqlis tak banyak tidur...rasa lega sikit...minggu nie deqlis nak balik rumah mak di Sungai Buloh...al-maklumlah dah lama tak balik..... lagipun esok kebetulan hari Ibu kan??

Selamat Hari Ibu buat semua Ibu2x di Malaysia...!:-)

p/s; pic semua sumber goggle:-)


4 comments:

nanakimie said...

wah,samalah sis,hehe....
nana pun ase xde mood tdo,letih tdo jgk,tapi kalo lapar cepatje makan:)

Mama Zharfan said...

nak kena pegi jumpa dentist tu...

JOM skodeng blog me kalau sudi!

zahidah dihaz said...

happy mother's day sis...



New Entry: Shopping: Jubah @ Serikin dan Outing: Girls @ KFC

Jom join contest jugak 1st GiveAway by Wan Myzura Collections

MataHati @ MH said...

selamat hari ibu buat ibu2 diluar sana...

setiap hari adalah hari ibu