Recent Post

Thursday, July 28, 2011

1 Malaysia Penuh Stadium- Cayalah yang pergi tengok bola tue...

Salam semua....nak bg tai tadi p jemput hb kat LRT...mak aiii penuh giller orang!! sampai kiri kanan jalan double parking.... sampai ke Taman Esplanade laa peminat bola sepak parking...ituw belum tengok lagi sepanjang KESAS Highway ....sure penuh dengan deretan kereta2x penyokong....dalam dok tengok gelagat orang nak pergi stadium tue...tiba2x....sedeyyyyy huhuh...sebab tak ada tiket nak p tgk..!! sedih tui.... nama jer tinggal dekat bukit jalil...tp tak p tengok.....sedey nyerrr...!!!

Deqlis tgk 1 Malaysia jugak yg p menonton...ada Cina, India dan Melayu ....walau rata2x nampak ramai Melayu dan rata2x pakai jersi Kuning....alamak..! pasni deqlis pun nak beli jersi laa.... takde jersi pun...klu leh yg buat jersi tu pun wat laa jersi cutting utk pompuan...pompuan pun ramai p stadium apa??

Lagi tadi deqlis tgk ibu mengandung pun ada pakai jersi nak p ke stadium...cayalah...moga2x baby yg lahir nanti bakal menyinar sebagai atlet sukan bola sepak...:-)

hmm.... tak masuk lagi gol nie.. ( tgk dari rumah jer laa nie)..... Go go Harimau Malaya.....!

p/s: agak2x siapa jaring kan gol dulu??

thanks sudi baca celoteh deqlis

6 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Deqlis..K.atie pon ngah tgk bola kat TV ngan HB nie..harap2 Malaysia menang la yer.Aritu kat stadium Singapore,kalah!

deqlis said...

W'salam kak tie, deqlis pun tgh tgk nie ngan penuh emo...huhu..

cepat laa gol!! utk M'sia!!

deqlis said...

adoii...dah minit 47 pun nie satu gol pun tak masuk...

plsss plss plsss..main laa bagus2x sikit.....pls jgn hilang punca!

pepun tahniah di separuh masa pertama, Apek perform well...caiyok Apek..!

deqlis said...

go go Malaysia!!!!!! 1-0

suhaili sarif said...

malaysia da gol..hehe

deqlis said...

adoii 1-1 pulak....boleh ke 2 gol lagik nie?? hmm...