Recent Post

Tuesday, July 12, 2011

Makan Sate semasa "BERSIH"


Salam uools...

Nak tunjuk sikit, deqlis dengan selamatnya makan sate masa "BERSIH" tempohari...
Sabtu malam Ahad lepas teringin nak makan sate..."ape daa time2x sekatan sana2x sini deqlis nk kuar lak mencari  makanan " hehe...
ntah laa deqlis teringain sejak Jumaat malam Sabtu...tetapi sebab dah p tgk Sekal Lagi takut tak sempat...jadik Sabtu malam Ahad laa meneruskan misi mencari sate hehe..
nak turun KL mmh tak leh..

jadi spt biasa p Sri Kembangan Paradise...
alamak!! sate takde!! tutup pulak..

deqlis ajak p satu lagi kedai dekat2x area pasar Seri Kembangan....(hari tu takde laa pasarnyer)
alhamdulillah ....ada rejeki nak makan sate...

hehe...itulah al-kisahnya...

tq bace:-)

ok , deqlis nk p tgk Harry Potter dah nie.... pergi lambat risau jammed pulak..
ok jumpa lagi:-)

4 comments:

schaze zainn said...

eh harry potter dah keluar ke?

bukan ke 14.07.11 baru tayang ke?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.atie & HB pon suker makan sate.Ada sekali dulu,kami g mkn sate sampai sg Besar(dr perak) semata2 nk makan sate kat 1 kedai tu.Ingat sedap sgt tp..hemmm...

zahidahwahid said...

awalnya akak pergi tengok? saya esok baru pergi...


New Entry: Change

Anum said...

bestnya