Recent Post

Tuesday, July 5, 2011

Nak ke One Utama !




Jap lagi deqlis nak ke 1 Utama dah nie.... almaklumlah nak p menonton Mr.Popper's Penguin..ingat dakk deqlis ada menang tiket hari tue??? haa.. lepas Asar nie nak gerak p jemput en hb...lepas tu terus g sana...wahh!! mcm lama sudah tak merewang-rewang kat 1Utama nie....  dulu situlah tempat deqlis keje part time lepas habis studi... byk memori tu...


Oklah..jumpa di sana bg uools yg menang tiket yg sama ya...:-)


11 comments:

.: iEyLa :. said...

ehem2...saye semakin jeles..sekian...hakhak

cikpuanhady said...

kalau gi sana suka makan waffle..

dah klik hb..

Nak mitak tlun boleh :Mehla komen entri Saya Bertudung

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

zahidah dihaz said...

lama dah tak tengok wayang....last tengok nur kasih hari tu....


New Entry: Steamboat @ Hawa Catering

Nadzmy said...

untunglah...hehe..dapat berjalan2

SyUhAdA said...

wah..besnye..
slmt mnonton..

Myra Jay said...

Nanti review pasal filem nie ye..
Nak gak tau best ke tak..hehehee

**Dah klik HB sekali**

MataHati @ MH said...

pssttt.. nanti tulis serba sikit pasal citer ni ekk... best ke tak

deqlis said...

to ieyLa: hehe

to cikpuanhady: kedai mana satu tu?

to zahidah dihaz: oh yeke? pasni leh g tgk ya..

deqlis said...

to nadzmy: alhamduilliah rejeki:)

deqlis said...

to Syuhada: :-)

to Myra jay: tq...ok nanti dtg baca erk

deqlis said...

to MH: inysaallah...:-)