Recent Post

Monday, July 4, 2011

Tomok Kahwin dengan hantaran RM12697.11




Makna disebalik RM12,697.11

Tomok, sempat berkongsi pemilihan jumlah wang hantaran yang memperkenankan angka cukup unik, RM12, 697.11.

“1a adalah simbolik kepada tarikh pernikahan kami iaitu 1 Julai, 2 atau 2 Julai persandingan sebelah isteri (Ayu), 6 (6 Julai) majlis persandingan tertutup di Saloma Bistro khas untuk rakan artis dan media.

“Manakala 9 (9 Julai) majlis resepsi keluarga saya akan dilangsungkan pada 9 Julai di rumah ibu bapa saya di Alam Damai, Cheras. 7 pula adalah simbolik kepada bulan Julai sementara 11 membawa maksud 2011,” katanya.





Tema purple..cantik kan?? deqlis rasa tema purple naik balik lah utk 2011..sebagai pilihan no.1 pengantin.... 


kenduri sepupu hb deqlis Sabtu lepas bertema purple... nampak sweet pulak color purple nie kan?? baju ayu tu cantik sangat2x... 


teringat deqlis zaman kegemilangan warna purple nie... begitu popular di saat abg deqlis nak kahwin pada tahun 1997. so Sebelah kak ipar mmg buat color purple... dan mak sedara deqlis pun pilih purple........ kiranya 2011 nie meletup balik warna purple...macam bermusim kan?? ada masa tu hijau jer...ada masa byk kenduri pink jerr.... 

semua warna cantikkan klu dah sedondon semuanya....:)
selamat pengantin baru buat Tomok dan Ayu..Moga kekal bahagia ke akhir hayat.....sekali pandang deqlis tengok Ayu isteri Tomok nie macam Mas Idayu laa pulak..hehe.. mula2x suspen jerkk ..ingatkan Tomok kahwin ngan Mas Idayu...lepas habis baca baru tau Ayu lain..hehe:-)) 






p/s: sedey nie..tomok tak jemput deqlis pun p makan nasi minyakkkk!! hehehe (aci tak?) hehe

Photo :myMetro, Gua Malaysia


Thank sudi baca..
klu sudi meh tolong vote me ya..
plsss...plss. plsss...tqvm sayang uoolls

1. Klik LIKE this page..


2. Then gi

kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad"
dah jumpa gamba klik "LIKE" thanks.

moga Allah membalas jasa baik uools..trimas!!

11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis..tomok pon x ajak k.atie gak!!hihi

zahidah dihaz said...

kenapa baju tomok macam pakai cardigan je rupanya....



New Entry: Sakit badan

.: iEyLa :. said...

cantik tul..
akk xteringin nk tukar merah ke purple ke??hihi...

deqlis said...

to kak tie: w'salam..hihi.. klu dia jemput deqlis..mesti dia jemput kak tie jugakkk keh keh keh.

deqlis said...

to zahidah dihaz: fesyen 2011 kot..heheh.. tp tanjak dia akk suka laa tinggi tue..:)

deqlis said...

IEyLa: merah maintain...hihi...

ajumohit said...

semoga berbahagia ke akhir hayat

Nana said...

mmg sweet bini dia wlpon dia tua 5 tahund ari tomok tp xnampak tua kan?
sangat cantik kaler pepel suke sgt
tu warna tema masa saya kawen dlu

deqlis said...

to ajumohit: Amin....

deqlis said...

to Nana: Usia? hanya pada angka, tidak pada wajah..hihi..cam biasa dengar jer kan ayat nie??hehe..:-))..sesuai dan sepadan... warna pepel nie kembali menjadi pilihan pengantin..color of the year kot?? sebb byk kenduri deqlis p mesti pepel:-)

AkmaFaizal said...

Ayu tu, orangnye kecik2 molek je ek...patutlah tak nampak tua..kenal tomok masa tomok umur 19 thun lagi tu...akhirnya ke jinjang pelamin. Moga berbahagia hingga ke akhir hayat. amin