Recent Post

Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday: Kebun Sayur + Kebun Bunga...








salam semua, busy skettt...so gambo jer laa yer,,hehe.. byk kisah nak citer, dengan kes Suhaila+Jimmy, Kes Pembunuhan dan rompakan Feri...kesiankan?? pepun..thanks sudi singgah..:-)

4 comments:

cik tikah said...

wah!!! :)

pena rozie said...

Suka berkebun....

ajumohit said...

saya pon suke aktiviti mcm ni deqlis, menenangkan jiwa tgk hijau jek kan, pastu klu pisang dh berbuah puas hati sgt2 rasanya

deqlis said...

to cik tikah: ....

to pena rozie: my mum yg sangat2x suka..deqlis pun suka jugak..:)

to ajumohit: sama laa...rasa seronok..klu dah tua2x nanti mau duk kampung leh cucuk2x tanam macam2x..:-) pisang tu dah banyak kali berbuah walau tanam dlm bekas jer tau.. (dlm bekas tong tangki air) dpt laa merasa pisang pokok sendiri..(my mum yg tanam) walau rumah my mum ni, rumah taman perumahan:-)